„Blue City zostało docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use. Oznacza to, że jest budynkiem ekologicznym i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju” – mówi w wywiadzie dla Eko Biznes Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.
Urszula Szewczyk: Czy Pana zdaniem branża centrów handlowych zauważa potrzebę prowadzenia działań mających na celu ochronę środowiska naturalnego?
Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City: Rozwiązania proekologiczne są bardzo ważne w działalności centrów handlowych. Wszyscy jesteśmy coraz bardziej świadomi konieczności ochrony środowiska naturalnego. W duchu eko zmieniają się również centra handlowe, ponieważ coraz więcej klientów zwraca na to uwagę.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.