„Synergetic zainteresował nas, ponieważ wiemy, że każdy człowiek ma bezpośredni wpływ na środowisko, w którym żyje. Dbamy o siebie i swoich bliskich i z tą misją wychodzimy do innych. Marka Synergetic ma w swoim portfolio produkty, które nie szkodzą przyrodzie, a zarazem są skuteczne w działaniu” – mówi Anna Orłowska–Orłowicz, Dyrektor Działu Zakupów i Wdrożeń spółki Eurus, która jest dystrybutorem Synergetic w Polsce.
Julia Szypulska: Kiedy i jak powstała marka?
Anna Orłowska–Orłowicz: Marka Synergetic powstała w 2011 r. w Rosji, została założona przez Alexeya Zuzina. Po narodzinach swojego syna poszukiwał on środków do prania i czyszczenia, które z jednej strony są bezpieczne dla organizmu człowieka, z drugiej zaś przyjazne dla środowiska naturalnego. Zuzin zauważył, że na rynku istnieje ogromna luka – ekologiczne proszki do prania czy płyny do mycia naczyń były bardzo drogie, przez co niedostępne dla przeciętnego konsumenta. Postanowił więc stworzyć naturalne alternatywy dla zwykłych detergentów, które będą produkowane z certyfikowanych składników, ale sprzedawane w przystępnej cenie, tym samym dostępne szerokiemu gronu konsumentów.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.