Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
    • Moda
    • Gastronomia
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
    • Moda
    • Gastronomia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna Wywiady

„Nikt nie stanie się ekofanem po kilku dniach” – mówi Lara Dobosz, Kluby Fitness UP

przez Julia Szypulska
22 września 2021
0
Lara Dobosz, CSR & Business Development Director w sieci Klubów Fitness UP

Lara Dobosz, CSR & Business Development Director w sieci Klubów Fitness UP

Krany i światło na fotokomórkę, w toalecie ekopapier, a woda do picia tylko z dystrybutora. A do tego liczne akcje promujące zachowania proekologiczne. „Nie łudzę się, że ktoś po kilku dniach uczęszczania do naszego klubu stanie się ekofanem, ale może coś się zmieni w jego codziennych decyzjach konsumenckich” – mówi w rozmowie z Ekobiznes Lara Dobosz, CSR & Business Development Director w sieci Klubów Fitness UP.

Julia Szypulska: Nazywacie państwo siebie siecią klubów z misją. Na czym ta misja polega?

Podobne artykuły

„Duże zagęszczenie pszczół miodnych zagraża nie tylko im samym, ale również dzikim pszczołom” – mówi dr Justyna Kierat

„Rozwiązaniem, które może przyspieszyć rozbudowę infrastruktury ładowania są stacje ładowania zintegrowane z oświetleniem ulicznym” – mówi dr inż. Maciej Gis, PSPA

WYWIAD: „Energetyka wiatrowa jest najtańszym źródłem pozyskiwania energii elektrycznej w Polsce” – mówi Janusz Gajowiecki

Lidl Polska maluje 6 antysmogowych murali

Centra handlowe należące do Newbridge ruszają z ekoedukacją lokalnych społeczności

Lara Dobosz, CSR & Business Development Director w sieci Klubów Fitness UP: Przede wszystkim chcieliśmy zmienić postrzeganie naszych klubów jako miejsc, gdzie kładzie się nacisk jedynie na ćwiczenia fizyczne i pracę nad swoją formą. Postanowiliśmy wyjść na zewnątrz i zadbać o nasze środowisko wokół. Dlatego dość mocno, od samego początku, organizowaliśmy  różne akcje i eventy związane z ekologią, no-waste, zdrowym trybem życia. Później przeszkodziła nam w tym niestety pandemia, ale teraz powoli wracamy do działań tego typu.

Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.

Zaloguj się, jeśli masz już konto

Załóż konto

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników
Utwórz konto
Tags: Wywiad
ShareTweet

Podobne artykuły

CCC dołącza do inicjatywy UN Global Compact, witryna sklepu CCC z zewnątrz
Moda

CCC dołącza do UN Global Compact. Czym jest ta inicjatywa?

Andrzej Głowacki, Państwowa Agencja Atomistyki
Energia

„Obawiamy się tego, czego nie znamy” – mówi Andrzej Głowacki, Wiceprezes Państwowej Agencji Atomistyki

Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki, damskie używane ubrania
Ekologia w ecommerce

Polacy szturmują second-handy. Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki?

Kaufland przechodzi na zieloną energię, wejscie do skelpu Kaufland
Energia

Kaufland przechodzi na zieloną energię

Carrefour zachęca klientów do zakupów do własnych opakowań, sklep Carrefour z zewnątrz
Retail

Carrefour będzie oferował klientom zniżki za zakupy do własnych opakowań

Ewelina Antonowicz
Moda

„Dzięki mądrej strategii zrównoważonego rozwoju, firmy oszczędzają” – mówi Ewelina Antonowicz, która trafiła na listę 25under25 Forbesa

Następny artykuł
Tauron uruchomił setną stację ładowania pojazdów elektrycznych

Tauron uruchomił setną stację ładowania pojazdów elektrycznych

Najnowsze informacje

Columbus planuje budowę przemysłowego magazynu energii – jego wartość może sięgnąć 1 mld zł

Polacy potwierdzają, że zwracają większą uwagę na zużycie prądu – wynika z badania IBRiS

Selena Green Investments nabyła prawa do projektu farmy fotowoltaicznej

Grodno S.A. z dobrym wynikiem w I kwartale 2022 r.

Polska krajem z dużym potencjałem do produkcji biometanu

Spółki paliwowe zwiększają inwestycje w sektor OZE

Reklama
bio bee
Ekobiznes

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Biznes spożywczy – Food Moving Consumer Goods
  • Budownictwo
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • Finanse
  • Gastronomia
  • Kosmetyki
  • Mobilność
  • Moda
  • Retail
  • Wege biznes
  • Wywiady

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Biznes spożywczy – Food Moving Consumer Goods
  • Retail
  • Energia
  • Budownictwo
  • Mobilność
  • Wege biznes
  • Moda
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ekologia w ecommerce
  • Gastronomia
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version