Polacy coraz chętniej sięgają po zdrową, ekologiczną żywność. Co więcej, są skłonni zapłacić za nią wyższą cenę. „Świadomość konsumencka rośnie, a wraz z nią zainteresowanie pochodzeniem produktów, ich składem i jakością” – mówi Anna Wodzyńska-Szklanko, Brand Manager Bee.pl.
Blanka Dżugaj: Kończy się kolejny trudny, bo naznaczony pandemią rok. Jak minął on sklepowi Bee.pl? Czy zainteresowanie ekologią wśród klientów wzrosło?
Anna Wodzyńska-Szklanko, Brand Manager Bee.pl: Bee.pl to sklep internetowy, a jak wiadomo okres pandemii działał na korzyść sprzedaży online. Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce”, aż 77 proc. internautów przynajmniej raz dokonało zakupów w sieci. W mijającym roku nie mogliśmy narzekać na brak zainteresowania, tym bardziej, że w asortymencie posiadamy zarówno produkty dużych, znanych marek, jak i tych mniejszych – niszowych, ekologicznych. Właśnie ta druga kategoria cieszyła się popularnością w ostatnich miesiącach, na co z pewnością wpływała zarówno troska o zdrowie oraz poszukiwanie najlepszej jakości produktów, jak i powoli rosnące zainteresowanie ekologią Polaków.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.