„Dużym wyróżnikiem dla obiektu, jak również atrakcją dla odwiedzających, są zielone tarasy czy dachy oraz pełne roślinności food courty. Stanowią one nie tylko atrakcyjną powierzchnię rekreacyjną – są także sposobem na ograniczenie zużycia energii. Okazuje się bowiem, że w okresie zimowym zielone dachy mogą skutecznie zapobiegać utratom ciepła przez budynek, natomiast latem nie pozwalają na nadmierne nagrzewanie się obiektu” – mówi w wywiadzie dla Eko Biznes Agnieszka Piekarska, Associate director w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers. Jak wyglądają działania proekologiczne na rynku retail? Z jakich najnowocześniejszych rozwiązań powinny korzystać centra handlowe?
Wywiad publikujemy w ramach autorskiego cyklu „Ekotydzień branży retail”.
Urszula Szewczyk: Jak przedstawiciele branży retail starają się wdrażać działania na rzecz zrównoważonego rozwoju?
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.