Sprzątanie może, a nawet powinno być przyjazne środowisku. Ekologiczne środki czystości to wciąż nowość na polskim rynku, konsumenci obawiają się bowiem o ich skuteczność i cenę. „Wiele uwagi poświęcamy edukacji naszych klientów. Chcą oni wiedzieć, dlaczego warto zrezygnować z tradycyjnych detergentów na rzecz ekologicznych wersji” – mówi Anna Orłowska-Orłowicz, Dyrektor Działu Zakupów i Wdrożeń spółki Eurus, która jest dystrybutorem Synergetic w Polsce.
Blanka Dżugaj: Czy Polscy konsumenci chętnie kupują ekologiczne środki czystości?
Anna Orłowska-Orłowicz, Dyrektor Działu Zakupów i Wdrożeń spółki Eurus: Ten rynek systematycznie rośnie, jednak obserwujemy, że Polacy potrzebują czasu, aby dostrzec korzyści ze stosowania środków czystości na bazie naturalnych składników. Można to porównać do popularności bioproduktów spożywczych czy ekologicznych kosmetyków. Kiedyś była to nisza, dziś tego typu produkty zajmują pokaźną część miejsca na sklepowych półkach i są coraz chętniej wybierane podczas codziennych zakupów.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.