Mikropomaganie zamiast spektakularnych kampanii. Tefal prowadzi działalność ekologiczną, wspierając małe, często lokalne inicjatywy, takie jak sprzątanie parków, zbiórka elektrośmieci, propagowanie idei zero waste. Najczęściej są to pomysły pracowników, którzy osobiście uczestniczą w ich realizacji. „Świat dzieli się na tych, którzy robią wielkie rzeczy i tych, którzy skupiają się na mniejszych działaniach. My należymy do tej drugiej grupy” – mówi Radosław Matuszewski, General Manager GSEB Polska.
Blanka Dżugaj: Ekologia jest w modzie i coraz częściej staje się głównym filarem w ramach działań CSR. Czy to realna potrzeba ochrony środowiska czy konieczność wynikająca z konkurencji?
Radosław Matuszewski, General Manager GSEB Polska: W naszym przypadku jest to potrzeba serca, to nie jest żaden program marketingowy, żadne działania w zakresie PR. Biznes nie jest tylko zarabianiem pieniędzy, to także odpowiedzialność. Ekologiczne działania są częścią DNA naszej kultury organizacyjnej – nie tylko zajmujemy się biznesem, ale też bez zadęcia dbamy o środowisko, w którym jako firma funkcjonujemy.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.