Warszawiacy będą otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkanych – zdradza nam warszawski ratusz. To kolejne udogodnienie w ramach aplikacji mobilnej Warszawa 19115.
Przypomnijmy, że uruchomiona kilka lat temu aplikacja mobilna Warszawa 19115 ma na celu ułatwienie mieszkańcom stolicy kontaktu z ratuszem. Poprzez aplikację można zgłaszać wszelkiego rodzaju problemy, nieprawidłowości, ale też pomysły na zmiany w mieście.
Niedawno informowaliśmy o uruchomieniu w ramach aplikacji interaktywnej mapy. Dzięki niej możliwe jest znalezienie najbliższego Ekopunktu, w którym można oddać konkretne rodzaje odpadów.
Zobacz też: Jak znaleźć Ekopunkt w Warszawie?
Na mapie można sprawdzić, gdzie znajdują się Punkty Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK-i) i Mobilne Punkty Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (MPSZOK-i), w których można zostawić m.in. stare kleje, tusze czy elektrośmieci. Ponadto mapa umożliwia znalezienie adresów warszawskich jadłodzielni i aptek.
Aplikację Warszawa 19115 uzupełniono w ostatnim czasie nie tylko o interaktywną mapę Ekopunktów, ale też listę ogólnodostępnych parkingów.
Warszawski ratusz o kolejnych udogodnieniach
Zapytaliśmy warszawski ratusz o to jakich kolejnych udogodnień w ramach aplikacji mogą spodziewać się warszawiacy.
W ramach aplikacji mobilnej Warszawa 19115 planowane jest uruchomienie powiadomień o zbliżających się terminach odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkanych (poprzez umożliwienie subskrypcji komunikatów email/push z przypomnieniem). Mieszkaniec po wybraniu interesującego adresu będzie mógł samodzielnie wskazać, jaką metodą i w jakim odstępie czasu ma otrzymać przypomnienie. W menu wyboru znajdzie się rodzaj frakcji oraz możliwe interwały czasowe z powiadomieniem, a także metoda (push/email). Wybór nie będzie ograniczony do jednego adresu – informuje nas Marlena Salwowska z Wydziału Prasowego Urzędu Miasta Warszawy.
W dalszej perspektywie jest opracowywana funkcjonalność Systemu Rezerwacji Wizyt w Urzędzie – wybór rodzaju sprawy, właściwego Urzędu/Biura, dogodnego terminu i rezerwacja wizyty. Potwierdzenie wizyty mieszkaniec otrzyma na swoje urządzenie. Funkcjonalność będzie uzupełnieniem serwisu internetowego – dodaje.
Jakie zainteresowanie aplikacją Warszawa 19115?
Pytana o zainteresowanie aplikacją Warszawa 19115 wśród mieszkańców stolicy, Salwowska zdradza, że liczba użytkowników stale rośnie. Obecnie jest ich ok. 60 tys.
W ciągu ostatniego miesiąca zaobserwowaliśmy znaczny skokowy przyrost , co wiążemy z prowadzoną w listopadzie kampanią promocyjną w prasie, radiu, outdoorze oraz Internecie – mówi przedstawicielka warszawskiego ratusza.
Przeczytaj także: Co to jest ekologia?
Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.