Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
    • Moda
    • Gastronomia
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
    • Moda
    • Gastronomia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna Retail

JYSK wspiera centrum edukacji o Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ

JYSK został partnerem projektu KATO Urban Corner

przez Redakcja
13 czerwca 2022
0
JYSK został partnerem Kato Urban Forum

JYSK został partnerem Kato Urban Forum

JYSK w ramach promowania wiedzy i dobrych praktyk związanych ze zrównoważonym rozwojem został partnerem projektu KATO Urban Corner. Jest to centrum edukacji o ekologii, zlokalizowane w centrum Katowic w ramach World Urban Forum ONZ.

JYSK wspiera centrum edukacji o Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ

W czerwcu br. Katowice będą gospodarzem World Urban Forum (Światowego Forum Miejskiego) ONZ. W ramach wydarzenia szczególna uwaga ma być zwrócona na zrównoważony rozwój i dobre praktyki środowiskowe. Ponadto miasto ma otworzyć kilka przestrzeni dla mieszkańców oraz uczestników Forum. Jedną z takich przestrzeni będzie KATO Urban Corner. Ma to być interaktywna wystawa oraz centrum edukacji o ekologii z wydarzeniami i warsztatami dla zainteresowanych.

Podobne artykuły

Kärcher po raz drugi został Klimatycznym Liderem Europy według Financial Times

Kaufland wprowadza oznaczenia ułatwiające segregację odpadów na produktach marek własnych

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków przed wyrzuceniem

Lidl Polska maluje 6 antysmogowych murali

Centra handlowe należące do Newbridge ruszają z ekoedukacją lokalnych społeczności

Przeczytaj także: JYSK przekazuje maty bezdomnym

Katowice to miasto o niezwykłej energii, ogromnym potencjale i kapitale społecznym. Chcemy to pokazać podczas zbliżającego się Światowego Forum Miejskiego. Dlatego realizujemy 11 stref. Pierwsza z nich znajdzie się przy ul. Pocztowej 5. Pod nazwą KATO Urban Corner kryje się przestrzeń, w której będziemy zastanawiać się, co jest kluczowe dla poprawy jakości życia w mieście. To nie jest zwykła wystawa, a miejsce spotkań, pełne interakcji. Zachęcam do wspólnej debaty, bo może ona wpłynąć na przyszłość każdego z nas i przyszłych pokoleń – mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic.

JYSK wdraża Cele Globalne ONZ

JYSK także pracuje z Celami Globalnymi ONZ. W ramach kluczowych działań wybrane zostało pięć celów, które są najmocniej związane z działalnością firmy.

W JYSK podejmujemy szereg zobowiązań na rzecz środowiska. Ograniczamy ślad węglowy, dywersyfikujemy produkty pod kątem procesu produkcji przyjaznego środowisku. Ponadto stale wymieniamy surowce wykorzystywane w produkcji opakowań i wiele innych. Do projektu KATO Urban Corner dołączyliśmy bo wierzymy w moc edukacji ekologicznej. Poza tym Katowice i cały ten region to obszar, w którym jesteśmy mocno obecni z naszymi sklepami. Chcemy inspirować naszych klientów do dobrych praktyk i nawyków ekologicznych – mówi Adrian Dróżdź, kierowk regionalny sprzedaży JYSK.

KATO Urban Corner otworzył się 10. czerwca konferencją prasową z prezydentem Katowic oraz partnerami projektu. Miejsce powstało z okazji ONZ-towskiej konferencji World Urban Forum 11. Pozostanie jednak dostępne znacznie dłużej, aby realizować misję edukacyjną.

Przez całe lato i wrzesień można tu m.in. wziąć udział w warsztatach dla dorosłych i dla dzieci, projekcjach filmowych czy spotkaniach z ekspertami. W czerwcu zaplanowane zostały:

  • warsztaty dla samorządowców z planowania przyszłości miast,
  • spotkanie z Kamilem Wyszkowskim z UNGC,
  • panel dla studentów z Huawei,
  • projekcje filmowe z Green Film Festival,
  • inaugurację cyklu Akademia Miejskiego Ogrodnika,
  • spotkania czytelnicze o książkach zaangażowanych klimatycznie.
Oprac. su

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: zrównoważony rozwój
ShareTweet

Podobne artykuły

CCC dołącza do inicjatywy UN Global Compact, witryna sklepu CCC z zewnątrz
Moda

CCC dołącza do UN Global Compact. Czym jest ta inicjatywa?

Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki, damskie używane ubrania
Ekologia w ecommerce

Polacy szturmują second-handy. Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki?

Kaufland przechodzi na zieloną energię, wejscie do skelpu Kaufland
Energia

Kaufland przechodzi na zieloną energię

Carrefour zachęca klientów do zakupów do własnych opakowań, sklep Carrefour z zewnątrz
Retail

Carrefour będzie oferował klientom zniżki za zakupy do własnych opakowań

Ewelina Antonowicz
Moda

„Dzięki mądrej strategii zrównoważonego rozwoju, firmy oszczędzają” – mówi Ewelina Antonowicz, która trafiła na listę 25under25 Forbesa

ALDI sprzedaje zabawki, logo sklepu z bioplastiku
Retail

Sprawdź, jak wyglądają zabawki z bioplastiku z trzciny cukrowej

Następny artykuł
Columbus zaczyna zwiększać sprzedaż

Columbus zaczyna zwiększać sprzedaż

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Ustawa wiatrakowa z zasadą 500 m. PSEW nie kryje zadowolenia

TAURON buduje swoją największą farmę fotowoltaiczną

Pierwsza bateryjna wirtualna elektrownia od SolarEdge

Wind Farm Łada z kredytem od PKO BP na farmę wiatrową

Strategiczna współpraca Enea i PKO TFI. Wspólnie mają zainwestować w oze

Global Hydrogen ma wybudować pierwszą biogazownię. Jej koszt wyniesie 15,5 mln zł

Reklama
Ekobiznes

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Biznes spożywczy – Food Moving Consumer Goods
  • Budownictwo
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • Finanse
  • Gastronomia
  • Kosmetyki
  • Mobilność
  • Moda
  • Retail
  • Wege biznes
  • Wywiady

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Biznes spożywczy – Food Moving Consumer Goods
  • Retail
  • Energia
  • Budownictwo
  • Mobilność
  • Wege biznes
  • Moda
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ekologia w ecommerce
  • Gastronomia
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version