Tatuum chce rozwijać ideę slowfashion i wspierać w tym inne polskie marki. W ramach sklepu internetowego firmy uruchomiony został marketplace pod marką Slowly. Impulsem, z którego zrodził się ten koncept, były przede wszystkim potrzeby klientów.
Tatuum to polska marka obecna na rynku od 25 lat. Od początku istnienia skupia się ona na projektach slow-fashion, a swoją misją czyni wskazywanie drogi do slowlife. Teraz, gdy pandemia koronawirusa zwiększyła zainteresowanie konsumentów zakupami online i zrównoważoną modą, Tatuum postanowił poszerzyć swoją działalność. W ten sposób powstała marka Slowly.
Slowfashion po polsku
Slowly to platforma, która w jednym miejscu gromadzi polskie marki tworzące w duchu slow life. Powstała ona w ramach sklepu internetowego tatuum.com.
Pandemia mocno zmotywowała nas do prac jakościowych nad rozbudową naszego e-commerce, dzięki czemu stanowi on dziś bardzo silny kanał sprzedaży Tatuum, a jego udział nadal dynamicznie rośnie. Tym zasięgiem chcemy podzielić się z naszymi markami partnerskimi, aby wspólnie osiągać coraz ambitniejsze cele biznesowe – mówi Marta Najbert-Sykulska, Marketing & Ecommerce Director.
Na tatuum.com/slowly produkty przedstawione są w czterech kategoriach: uroda, dom i ogród, joga
i trening oraz szafa slowly. W ofercie znajdują się ubrania, kosmetyki naturalne, biżuterię, ale też porcelanę i świece zapachowe. Zdecydowana większość towarów to produkty ekologiczne, wszystkie natomiast powstały w Polsce. Dobry design, sztuka we wszystkich jej aspektach, talent, jakość i zrównoważony rozwój to wartości, jakie cenią klienci marki Tatuum. Slowly zrzesza lokalne i regionalne marki, które myślą podobnie.
Bardzo się cieszymy, że przy okazji budowania Slowly i adresowania potrzeb naszych klientów, możemy również wpierać lokalne marki, za którymi najczęściej stoją niebywale zdolne, ambitne i pracowite zespoły. Doskonale wiemy, jak trudno jest przebić się na rynku producentom, którzy nie idą na kompromis w obszarze wartości i jakości. W ostatnich latach docierały do mnie wielokrotnie różnorakie prośby dotyczące wsparcia w zdynamizowaniu rozwoju bardzo ciekowych marek. Część z nich właśnie zagościła na Slowly – mówi Paweł Kapłon, CEO PAAN Capital, właściciela marki Tatuum.
Czasem trzeba zwolnić
Tatuum zapewnia markom partnerskim z jednej strony dość wszechstronne wsparcie, m.in. technologiczne, logistyczne, doradcze, mediowe, z drugiej zaś dotarcie do istotnej i ciągle dynamicznie wzrastającej bazy klientów. Poza kwestiami technicznymi, Tatuum stawia na biznes win-win i fundament, jakim są relacje.
Slowly to jednak nie tylko platforma sprzedażowa, ale także społeczność skupiona na świadomym życiu. Celem Slowly jest oferowanie pełnego doświadczenia slowlife oraz przedstawienie tak różnorodnej oferty, aby każdy konsument mógł wejść do świata Slowly na własnych warunkach, zgodnie ze swoimi zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi potrzebami.
Chcemy oddziaływać na wszystkie zmysły. Tworzymy dedykowane playlisty, dzielimy się inspiracjami na social mediach i w komunikacji newsletterowej, kreujemy rytuały skupiające się na selfcare. Wierzymy w budowanie społeczności wokół świadomego życia, i w to, że powinna być ona dostępna dla każdego – wyjaśnia Zuzanna Wesołowska-Kubiak.
Celem marki Slowly jest przekonanie klientów, że idea slow life jest dostępna dla każdego. A także, że codzienne życie nie musi przebiegać w biegu, pośpiechu i działania na najwyższych obrotach.
Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.