Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna

Netto poszerza ofertę w ramach tzw. półki zdrowia

Jeszcze więcej produktów ekologicznych oraz bez glutenu, laktozy i cukru

przez Julia Szypulska
9 sierpnia 2021
0

Coraz większa popularność diet bezglutenowej, bezcukrowej i bezlaktozowej sprawia, że rośnie zapotrzebowanie na tego typu produkty w koszyku codziennych zakupów. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, Netto poszerza ofertę produktów dostępnych w sklepach sieci w ramach tzw. półki zdrowia.

Zdrowa żywność niezmiennie zyskuje na popularności, a rozwój kategorii to nie kwestia chwilowej mody, a rosnącej świadomości żywieniowej i zapotrzebowania. To zresztą jest skorelowane z jej dostępnością. Kiedyś produktów bez laktozy, bez glutenu czy bez cukru trzeba było szukać w specjalistycznych sklepach, dziś wystarczy na przykład przyjść do Netto – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.

W każdym sklepie tej sieci, niezależnie od wielkości miejscowości, w której jest on zlokalizowany, znajduje się tzw. półka zdrowia, a w jej ramach dostępny jest szeroki wybór produktów bio/eko, bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych.

Podobne artykuły

Sklep „Stare na Nowo” dołącza do portfolio King Cross Praga

Skanska z tytułem międzynarodowego lidera zrównoważonego rozwoju

Bee.pl aktywnie wspiera Ukraińców i zachęca do pomocy swoich klientów

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków przed wyrzuceniem

„Duże zagęszczenie pszczół miodnych zagraża nie tylko im samym, ale również dzikim pszczołom” – mówi dr Justyna Kierat

Bogata i zróżnicowana oferta, dobre ceny oraz obecność w ponad 450 sklepach Netto w całej Polsce to czynniki, które przekładają się na atrakcyjność półki zdrowia wśród naszych klientów. Dla nas to jasny sygnał, że warto ją rozwijać – zapowiada Kamińska.

I tak, z początkiem lipca w sklepach Netto pojawiły się kolejne produkty, które uzupełniły dotychczasową ofertę. Tym samym kategoria bez cukru poszerzyła się m.in. o wafle bez cukru Wawel, podpłomyki bez cukru Kupiec, andruciki bez cukru Marta, ciasteczka owsiane kakaowe Vitally Food, galaretki Fresh & Fruity bez cukru), dżem słodzony ksylolitem Stovit czy Sugarel Stevia Krüger dla diabetyków. Z kolei w ramach asortymentu bio i eko w sprzedaży pojawiły się m.in. ekologiczna kasza manna razowa Symbio, stanowiący bogate źródło witamin i minerałów groszek bio Manfuso czy bio musy Tymbark (różne rodzaje). Poszukujący produktów bez glutenu kupią w Netto m.in. klasyczne bezglutenowe muffiny Celiko.

Półka zdrowia w Netto obejmuje już łącznie blisko 160 produktów. Wśród nich ponad 70 z kategorii bio/eko, w tym tych marki własnej GoEKO, a w jej ramach mi.in. cukier trzcinowy, różne rodzaje makaronów, syropy z czarnego bzu i porzeczki, oliwę czy pesto. Obok nich dostępny jest szeroki wybór produktów bezglutenowych, których jest w Netto ponad 30, podobnie jak tych bez cukru. Linia „zdrowa alternatywa”, oferująca zdrowsze zamienniki tradycyjnych produktów, to również około 30 pozycji.

Fot. Materiały prasowe

O Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i cztery centra dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: zdrowe odżywianie
ShareTweet

Podobne artykuły

Lidl maluje 6 antysmogowych murali, mural z okazji 20-lecia Lidl
INNE

Lidl Polska maluje 6 antysmogowych murali

Newbridge stawiają na ekoedukację w Krakowie
INNE

Centra handlowe należące do Newbridge ruszają z ekoedukacją lokalnych społeczności

CCC dołącza do inicjatywy UN Global Compact, witryna sklepu CCC z zewnątrz
INNE

CCC dołącza do UN Global Compact. Czym jest ta inicjatywa?

Zakaz palenia węglem w Warszawie, zadymiony komin
INNE

Ilu mieszkańców Mazowsza chce zakazu palenia węglem w Warszawie?

Lidl publikuje raport bioróżnorodności, jak wygląda sklep Lidl
INNE

Lidl publikuje pierwszy ogólnobranżowy standard ochrony bioróżnorodności. Czym jest?

siedziba firmy
INNE

Co najmniej 98% oferty produktowej pochodzenia roślinnego, 20% energii elektrycznej z OZE –  Maspex wdraża strategię esg

Następny artykuł
Czy zmywarka to zawsze ekorozwiązanie? Nie, jeśli stosuje się w niej zwykłe kapsułki

Czy zmywarka to zawsze ekorozwiązanie? Nie, jeśli stosuje się w niej zwykłe kapsułki

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Superfoods – które produkty z Polski i zagranicy zaliczają się do tej grupy?

Olej z czarnuszki – właściwości, zalety, zastosowanie

Jak prawidłowo oddychać i jak ważne jest to dla organizmu?

12 sposobów na ograniczenie starzenia się skóry

Jak wzmocnić odporność? Poznaj 12 sprawdzonych sposobów

Medytacja na stres – zalety regularnej praktyki, korzyści i jak medytować?

Reklama
ekobiznes logo

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • INNE
  • Mobilność
  • Wywiady
  • ZDROWIE

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Energia
  • Mobilność
  • Ekologia w ecommerce
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version