Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
    • Moda
    • Gastronomia
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
    • Moda
    • Gastronomia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna Biznes spożywczy - Food Moving Consumer Goods

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków przed wyrzuceniem

Jest to równowartość niezmarnowanych 7,5 tys. ton Co2e, jakie zostały wyemitowane w związku z produkcją takiej ilości żywności.

przez Redakcja
17 maja 2022
0
Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków

Podobne artykuły

JYSK wspiera centrum edukacji o Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ

Kärcher po raz drugi został Klimatycznym Liderem Europy według Financial Times

Kaufland wprowadza oznaczenia ułatwiające segregację odpadów na produktach marek własnych

Lidl Polska maluje 6 antysmogowych murali

Centra handlowe należące do Newbridge ruszają z ekoedukacją lokalnych społeczności

Już trzy miliony posiłków uratowali użytkownicy Too Good To Go w Polsce. Ekologiczny trend na ratowanie żywności na stałe zyskał zwolenników. Dzięki nim ogromne ilości emisji CO2e nie zostały wyemitowane na darmo. To ogromny kamień milowy w kierunku ratowania planety i efekt zaangażowania ponad półtora miliona osób.

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków

W obliczu aktualnej sytuacji ekonomiczno-społecznej dla Polaków coraz bardziej istotny staje się świadomy konsumpcjonizm. Trzy miliony uratowanych posiłków to równowartość niezmarnowanych 7,5 tys. ton Co2e, jakie zostały wyemitowane w związku z produkcją takiej ilości żywności. To tyle, ile potrzeba na wykonanie 1500 lotów dookoła świata czy oszczędność emisji, jakie generuje blisko 1000 Polaków rocznie.

Ponad 1,5 mln użytkowników i 3 900 lokali gastronomicznych

Spektakularne wyniki możliwe są za sprawą ponad półtora miliona użytkowników, a także dzięki 3 900 właścicielom biznesów gastronomicznych. Codziennie dbają oni o to, aby każde warzywo, owoc, produkt czy gotowe danie nie skończyło w koszu. W ten sposób osiągany jest efekt skali.
Przeczytaj także: Lidl maluje antysmogowe murale
Nasz rozwój w Polsce pokazuje, jak ważny dla społeczeństwa jest świadomy konsumpcjonizm. Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na swoje nawyki zakupowe, wpływ, jaki ma to na środowisko, a także zawartość portfela. Motywujący jest fakt, że walka z marnowaniem żywności wciąż nabiera tempa, choć wiemy, że 3 miliony zaoszczędzonych posiłków to tylko wierzchołek góry lodowej i możemy zrobić o wiele więcej. Wprowadzając niewielką modyfikację w sposobie kupowania żywności i przechowywania, każdy może przyczynić się do wielkich zmian – mówi Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.
Wpływ na wyniki ma nie tylko rosnąca świadomość nt. zmian klimatu. Ważne są także wzrosty cen i ogólne poczucie niepewności. To sprawia, że wybory konsumenckie są coraz bardziej przemyślane.
Oprac. su

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: Marnowanie żywności
ShareTweet

Podobne artykuły

CCC dołącza do inicjatywy UN Global Compact, witryna sklepu CCC z zewnątrz
Moda

CCC dołącza do UN Global Compact. Czym jest ta inicjatywa?

Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki, damskie używane ubrania
Ekologia w ecommerce

Polacy szturmują second-handy. Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki?

Kaufland przechodzi na zieloną energię, wejscie do skelpu Kaufland
Energia

Kaufland przechodzi na zieloną energię

Carrefour zachęca klientów do zakupów do własnych opakowań, sklep Carrefour z zewnątrz
Retail

Carrefour będzie oferował klientom zniżki za zakupy do własnych opakowań

Ewelina Antonowicz
Moda

„Dzięki mądrej strategii zrównoważonego rozwoju, firmy oszczędzają” – mówi Ewelina Antonowicz, która trafiła na listę 25under25 Forbesa

Orlen będzie produkował kwas mlekowy logo firmy Orlen
Biznes spożywczy - Food Moving Consumer Goods

Orlen Południe będzie produkował innowacyjny bioprodukt

Następny artykuł
Orlen stawia na pociągi wodorowe – spółka rozpoczyna współpracę z Alstom

Orlen stawia na pociągi wodorowe - spółka rozpoczyna współpracę z Alstom

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Ustawa wiatrakowa z zasadą 500 m. PSEW nie kryje zadowolenia

TAURON buduje swoją największą farmę fotowoltaiczną

Pierwsza bateryjna wirtualna elektrownia od SolarEdge

Wind Farm Łada z kredytem od PKO BP na farmę wiatrową

Strategiczna współpraca Enea i PKO TFI. Wspólnie mają zainwestować w oze

Global Hydrogen ma wybudować pierwszą biogazownię. Jej koszt wyniesie 15,5 mln zł

Reklama
Ekobiznes

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Biznes spożywczy – Food Moving Consumer Goods
  • Budownictwo
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • Finanse
  • Gastronomia
  • Kosmetyki
  • Mobilność
  • Moda
  • Retail
  • Wege biznes
  • Wywiady

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Biznes spożywczy – Food Moving Consumer Goods
  • Retail
  • Energia
  • Budownictwo
  • Mobilność
  • Wege biznes
  • Moda
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ekologia w ecommerce
  • Gastronomia
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version