Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
    • Moda
    • Gastronomia
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
    • Moda
    • Gastronomia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • FMCG
  • Mobilność
  • Budownictwo
  • Retail
  • Energia
  • Wege biznes
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna Budownictwo

Lidl Polska maluje 6 antysmogowych murali

Murale powstają z okazji 20-lecia istnienia sieci w Polsce

przez Redakcja
5 maja 2022
0
Lidl maluje 6 antysmogowych murali, mural z okazji 20-lecia Lidl

Lidl maluje 6 antysmogowych murali

Lidl Polska maluje 6 antysmogowych murali z okazji 20-lecia działalności firmy w Polsce. Murale zlokalizowane będą w kilku największych miastach w Polsce. Znalazły się już lub są w trakcie powstawania w: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdyni. Murale wykonała Grupa RW – MalujemyMurale.pl. Do ich namalowania Lidl wykorzystał ekologiczne farby antysmogowe.

6 antysmogowych murali od Lidl Polska w pięciu miastach w Polsce

Z okazji 20-lecia istnienia sieć wystartowała ze specjalną, jubileuszową kampanią – „Lidl. 20 lat wszystkiego najlepszego!”. Jednym z nośników kampanii są antysmogowe murale. Lidl po raz pierwszy wykorzystała ten kanał do komunikacji.

Podobne artykuły

Jak zalegalizować samowolę budowlaną?

JYSK wspiera centrum edukacji o Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ

W KPO 3,5 mld euro na renowację budynków. „Konieczne przyspieszenie przed trudną zimą”

Kärcher po raz drugi został Klimatycznym Liderem Europy według Financial Times

Kaufland wprowadza oznaczenia ułatwiające segregację odpadów na produktach marek własnych

Przeczytaj także: Lidl przechodzi na zieloną energię

Lidl Polska przygotuje sześć murali, które zlokalizowane będą w największych miastach w Polsce. Znajdą się w Warszawie (przy metrze Politechnika, ul. Waryńskiego 3), Krakowie (przy ul. Karmelickiej 28), Wrocławiu (skrzyżowanie ulicy Dubois z Pomorską), Poznaniu (ul. Półwiejska 4 oraz przy zbiegu ulic Bukowskiej i Zeylanda przy Międzynarodowych Targach Poznańskich) oraz w Gdyni (przy zbiegu ulicy Władysława IV oraz alei Piłsudskiego).

Z okazji 20-lecia istnienia naszej sieci w Polsce postanowiliśmy wykorzystać nowy kanał komunikacji z klientami – mural. To format, który od kilku lat stale zyskuje na popularności, zdobiąc ściany budynków w naszych miastach. Zadbaliśmy o to, aby nasza kreacja graficzna była estetyczna i podkreślała wartości oraz symbole, które kojarzą się z Lidl Polska. Niewątpliwą zaletą naszych murali jest ich funkcja ekologiczna. Dzięki użytym farbom antysmogowym redukowane są zanieczyszczenia obecne w powietrzu – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

Murale redukują zanieczyszczenia powietrza

Co ważne, do malowania murali z okazji 20-lecia Lidl Polska, marka wykorzystała dwa rodzaje farb. Pierwsza to farba ekologiczna, druga to ekologiczna farba KNOxOUT, która dodatkowo redukuje szkodliwe tlenki azotów.

Przeczytaj także: Lidl wprowadza na produktach oznaczenia dot. segregacji

Farba pochłania tlenki azotu, który jest składnikiem smogu

Tlenki azotu są wysoce reaktywnymi gazami zawierającymi azot i tlen. Mają poważne skutki dla zdrowia i środowiska – mogą powodować problemy z oddychaniem. Szczególnie narażone są dzieci, osoby starsze i takie, u których już występują choroby związane z układem oddechowym. Tlenki azotu są również ważną składową smogu. Przez to, że łatwo rozpuszczają się w wodzie, są przyczyną powstawania kwaśnych deszczy.

Jak działa farba oczyszczająca powietrze?

Farba KNOxOUT zawiera fotokatalizator. Ten ultradrobny dwutlenek tytanu pod wpływem promieniowania słonecznego przekształca szkodliwe zanieczyszczenia powietrza w mniej szkodliwe substancje. Ściana staje się oczyszczaczem powietrza zasilanym słońcem. 1 mkw. pomalowany farbą KNOxOUT dziennie redukuje 0,44 g tlenków azotu.

Dwutlenek tytanu nie zużywa się w reakcji chemicznej – jest katalizatorem. Działa tak długo, jak pozostaje na ścianie. Ma także właściwości samoczyszczące, przeciwbakteryjne i dezodoryzujące.

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: smog
ShareTweet

Podobne artykuły

Skanska z tytułem międzynarodowego lidera zrównoważonego rozwoju
Budownictwo

Skanska z tytułem międzynarodowego lidera zrównoważonego rozwoju

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków przed wyrzuceniem
Biznes spożywczy - Food Moving Consumer Goods

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków przed wyrzuceniem

Newbridge stawiają na ekoedukację w Krakowie
Retail

Centra handlowe należące do Newbridge ruszają z ekoedukacją lokalnych społeczności

CCC dołącza do inicjatywy UN Global Compact, witryna sklepu CCC z zewnątrz
Moda

CCC dołącza do UN Global Compact. Czym jest ta inicjatywa?

Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki, damskie używane ubrania
Ekologia w ecommerce

Polacy szturmują second-handy. Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki?

Kaufland przechodzi na zieloną energię, wejscie do skelpu Kaufland
Energia

Kaufland przechodzi na zieloną energię

Następny artykuł
Janusz Gajowiecki, prezes Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej

WYWIAD: "Energetyka wiatrowa jest najtańszym źródłem pozyskiwania energii elektrycznej w Polsce" - mówi Janusz Gajowiecki

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Ustawa wiatrakowa z zasadą 500 m. PSEW nie kryje zadowolenia

TAURON buduje swoją największą farmę fotowoltaiczną

Pierwsza bateryjna wirtualna elektrownia od SolarEdge

Wind Farm Łada z kredytem od PKO BP na farmę wiatrową

Strategiczna współpraca Enea i PKO TFI. Wspólnie mają zainwestować w oze

Global Hydrogen ma wybudować pierwszą biogazownię. Jej koszt wyniesie 15,5 mln zł

Reklama
Ekobiznes

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Biznes spożywczy – Food Moving Consumer Goods
  • Budownictwo
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • Finanse
  • Gastronomia
  • Kosmetyki
  • Mobilność
  • Moda
  • Retail
  • Wege biznes
  • Wywiady

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Biznes spożywczy – Food Moving Consumer Goods
  • Retail
  • Energia
  • Budownictwo
  • Mobilność
  • Wege biznes
  • Moda
  • Kosmetyki
  • Finanse
  • Ekologia w ecommerce
  • Gastronomia
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version