Klapki Kubota, które można nosić latami? Producent wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i daje słynnym klapkom nowe życie. We współpracy z WoshWosh firma uruchamia usługę odświeżenia butów z linii Premium.
Upływu czasu nie da się oszukać? Da się, co właśnie udowadnia producent tyleż kontrowersyjnych, co uwielbianych przez Polaków klapków Kubota. Częste użytkowanie wpływa na stan i wygląd obuwia. Dzięki odpowiedniemu odświeżeniu nie trzeba jednak szybko rezygnować z ulubionej pary. To ważne nie tylko ze względu na osobiste sentymenty, ale też z punktu widzenia ochrony środowiska.
Dawanie rzeczom drugiego życia i wykorzystywanie tego, co już posiadamy istotnie przyczynia się do ograniczenia odpadów i redukcji śladu węglowego. Ideę „Naprawiam, nie wyrzucam” mogą od dziś realizować także osoby, które posiadają klapki Kubota.
W wielu przypadkach klapki z linii Kubota Premium, dla tych, którzy zdecydują się na ich zakup, stają się tymi ulubionymi. Wiemy, jak ważne dla WoshWosh jest dawanie butom drugiego życia i chcemy nauczyć tego naszych Klientów. Wierzymy, że wspólnie wprowadzimy w życie ideę „Naprawiaj, nie wyrzucaj”, która sprawdzi się też w przypadku takiego produktu, jakim są klapki – mówi Alina Sztoch, dyrektorka operacyjna i szefowa marketingu w Kubota S.A.
Projektowane, by służyć przez lata
Wybierając ubrania, które chcemy nosić jak najdłużej, warto kierować się ich jakością, ale również uniwersalnym stylem. Taka idea przyświeca producentowi klapków Kubota – buty wykonane są ręcznie z wysokiej jakości materiałów.
Kuboty Premium to pierwsze klapki, które pojawiły się w naszej ofercie po reaktywacji marki w 2018 roku. Kiedy rozpoczynaliśmy pracę nad naszym pierwszym modelem klapków z linii, w projektowaniu przyświecała nam jedna ważna idea, która zdecydowała o tym, jak klapki wyglądają dziś. Tworząc model Premium, chcieliśmy, aby był nie tylko stylowy i uniwersalny w swoim wyglądzie, ale również wytrzymały. To od zawsze miał być model, który będzie towarzyszył nam przez lata – mówi Iwona Dąbrowska, dyrektorka kolekcji w Kubota S.A.
Klapki Kubota i WoshWosh
Usługa odświeżenia klapków dostępna jest w WoshWosh dwóch opcjach. Pierwsza z nich przeznaczona jest dla tych, którzy w sklepie internetowym dołożą do koszyka zestaw: klapki Kubota Premium oraz voucher na usługę odświeżenia klapków. Voucher przyda się w momencie, kiedy będziemy chcieli odświeżyć zakupione klapki za jakiś czas.
Druga forma przeznaczona jest dla osób, które już posiadają swoje Kuboty z linii Premium i chcą poddać je odświeżeniu. Wystarczy w sklepie internetowym zakupić voucher na usługę. Co później? To proste – wysyłamy swoje ulubione klapki do WoshWosh i po kilku dniach wrócą odmienione, świeże i pachnące.
W WoshWosh zajmujemy się dawaniem drugiego życia butom już od 7 lat. Przez ten czas odnowiliśmy ponad 120 tysięcy par. Ta liczba to dla nas dopiero początek, ponieważ jednym z naszych celów było wdrożenie usługi wydłużania życia butów w firmach oferujących ich sprzedaż. Bardzo się cieszę, że realizację naszego zamierzenia zaczynamy właśnie z marką Kubota. To świetny ruch w stronę bardziej odpowiedzialnej konsumpcji i cyrkularności – mówi Martyna Zastawna, founder i CEO WoshWosh.
Przeczytaj także: WoshWosh współpracuje z LPP i IKEA
O WoshWosh
WoshWosh to firma zajmująca się czyszczeniem, renowacją, naprawą i personalizacją obuwia. Powstała z miłości do butów i ekologii, w 2015 r. Od tego czasu dała drugie życie ponad 120 tysiącom par butów. Oprócz odnawiania butów, celem firmy jest poszerzanie świadomości na temat idei zero waste, odpowiedzialnej konsumpcji oraz kultywacja rzemiosła, zarówno wśród społeczeństwa, jak i w biznesie. WoshWosh działa także w obszarze społecznym – tworząc zbiórki dla osób w kryzysie bezdomności, domów samotnych mam, czy dla osób w potrzebie. Firma łącznie pomogła ponad 50 tysiącom osób.
Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.