Produkty „wege” wzbudzają zainteresowanie szczególnie młodszych klientów, którzy szukają artykułów będących alternatywą dla mięsa, ale też nieco starszych, którzy chcą zmienić swoją dietę i dla których dbałość o środowisko jest niezmiennie istotne – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.
Radosław Święcki: Przed tegorocznymi świętami Lidl pomyślał o weganach i przygotował specjalną ofertę dla tych osób. Jakie jest w ogóle zainteresowanie klientów produktami „wege”?
Aleksandra Robaszkiewicz: Kategoria asortymentowa zamienników mięsa oraz roślinnych produktów stale i dynamicznie się rozwija. Odnotowujemy rosnące zainteresowanie klientów tymi artykułami. Produkty „wege” są stosunkowo młodą grupą asortymentową, jednak z olbrzymim potencjałem.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.