Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna

Lidl wyróżniony za najlepszą ofertę ze zdrową żywnością

Sieć została też wyróżniona jako „Prospołeczna sieć roku” w kategorii dyskontów.

przez Blanka Dżugaj
13 stycznia 2022
0
Fot. Depositphotos

Fot. Depositphotos

Lidl Polska już po raz drugi został wybrany jako sieć z najlepszą ofertą zdrowych produktów w kategorii dyskontów w ramach ogólnopolskiego programu „Blix Awards – Wybór Konsumentów”. To niejedyne wyróżnienie zdobyte w tegorocznej edycji. Wcześniej Lidl Polska został doceniony w kategorii dyskontów jako „Prospołeczna sieć roku”.

W ankiecie głos oddało blisko 110 tys. Polaków, oceniając sieci handlowe pod kątem atrakcyjności oferty zdrowych i ekologicznych produktów.

Podobne artykuły

Lalafo – aplikacja, która łączy darczyńców i potrzebujących z Ukrainy

Co młodzież myśli o ekologii i jakie proekologiczne działania podejmuje?

Kärcher po raz drugi został Klimatycznym Liderem Europy według Financial Times

LUX MED zbiera kroki dla zdrowia i dla planety

Kaufland wprowadza oznaczenia ułatwiające segregację odpadów na produktach marek własnych

Docenione starania

Lidl wielokrotnie pokazał, że jakość i bezpieczeństwo produktów oraz ich wpływ na zdrowie to dla niego istotne kwestie. Sieć stale poszerza swoją ofertę o nowe artykuły z upraw ekologicznych oraz produkty roślinne. Aby zmniejszyć ślad węglowy Lidl Polska oferuje produkty od polskich dostawców. Ponadto w ofercie dostępnych jest kilkaset produktów oznaczonych symbolem „Produkt polski”. W ramach Ryneczku Lidla klienci znajdą ponad 200 świeżych warzyw i owoców. W Wege Strefie Lidla  natomiast dostępnych jest kilkadziesiąt roślinnych artykułów.

Nasi kontrahenci są zobligowani do stosowania się do polityk zakupowych Lidl Polska oraz przestrzegania surowych norm jakościowych. Np. w warzywach i owocach wymagamy o 2/3 mniejszej zawartości pozostałości środków ochrony roślin, niż dopuszczają regulacje UE. Naszą ofertę nieustannie rozszerzamy o nowe produkty z ekologicznych, BIO upraw oraz produkty roślinne oferowane w ramach Wege Strefy Lidla. Poprzez rozszerzanie asortymentu artykułów BIO i wege budujemy nie tylko zdrowe nawyki żywieniowe. Ale też wpływamy na zmniejszenie śladu węglowego, do którego przyczynia się produkcja mięsa. Cieszymy się, że klienci doceniając nasze starania, wskazali Lidl Polska jako sieć oferującą zdrową żywność – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR.

Lidl i WWF – razem dla środowiska

Jednym z najnowszych działań promujących zdrowe odżywianie przez Lidl Polska jest trwająca obecnie kampania edukacyjna stworzona we współpracy z Fundacją WWF Polska. Jej celem jest promowanie diety przyjaznej planecie Ziemi.

Jak stosować tę dietę? Odpowiednio modyfikując dietę. Wystarczy zacząć od ograniczania ilości spożywanego mięsa przy równoczesnym wprowadzeniu do naszej diety większej liczby porcji warzyw i owoców. Częstsza konsumpcja warzyw i owoców ma również dobry wpływ na zdrowie człowieka. Według głównych zaleceń Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem należy każdego dnia spożywać co najmniej 5 porcji różnych warzyw i owoców. Powinniśmy ograniczyć także spożycie produktów zawierających tłuszcze zwierzęce. Warto jednak podkreślić, że by faktycznie chronić naszą planetę, należy sięgać po sezonowe oraz lokalne warzywa i owoce.

Lidl prospołeczną siecią roku

Wcześniej – również w programie „Blix Awards – Wybór Konsumentów” sieć Lidl Polska została wyróżniona jako „Prospołeczna sieć roku” w kategorii dyskontów.

Lidl Polska podejmuje wiele działań mających pozytywny wpływ na otoczenie. Zarówno lokalnie, jak i w skali całego kraju. Sieć przede wszystkim podejmuje aktywności w ważnych obszarach, takich jak zasoby i rolnictwo, przetwarzanie i łańcuch dostaw oraz klienci i społeczeństwo. Pod hasłem „W trosce o lepsze jutro” kryją się nie tylko jakość oraz zrównoważone pochodzenie produktów, walka z marnowaniem żywności oraz promocja dobrych nawyków żywieniowych, ale również społeczne zaangażowanie.

Przeczytaj także: Lidl nagrodzony w Niemczech

Lidl Polska od wielu lat wspiera swoich strategicznych partnerów w organizowaniu akcji społecznych. Jest wieloletnim partnerem takich organizacji społecznych, jak: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (WOŚP), Caritas Polska, Federacja Polskich Banków Żywności czy Fundacja „Mam Marzenie”. Ponadto z myślą o komforcie osób ze spektrum autyzmu, jak i ich rodzin oraz opiekunów, we wszystkich sklepach Lidl Polska funkcjonują tzw. „ciche godziny”. Inicjatywa została opracowana przy współpracy z Fundacją JiM, która wspiera osoby ze spektrum autyzmu i ich bliskich.

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: zdrowe odżywianie
ShareTweet

Podobne artykuły

Sklep „Stare na Nowo” dołącza do portfolio King Cross Praga
INNE

Sklep „Stare na Nowo” dołącza do portfolio King Cross Praga

Skanska z tytułem międzynarodowego lidera zrównoważonego rozwoju
INNE

Skanska z tytułem międzynarodowego lidera zrównoważonego rozwoju

Bee.pl aktywnie wspiera Ukraińców i zachęca do pomocy swoich klientów
INNE

Bee.pl aktywnie wspiera Ukraińców i zachęca do pomocy swoich klientów

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków przed wyrzuceniem
INNE

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków przed wyrzuceniem

„Duże zagęszczenie pszczół miodnych zagraża nie tylko im samym, ale również dzikim pszczołom” – mówi dr Justyna Kierat
INNE

„Duże zagęszczenie pszczół miodnych zagraża nie tylko im samym, ale również dzikim pszczołom” – mówi dr Justyna Kierat

Lidl maluje 6 antysmogowych murali, mural z okazji 20-lecia Lidl
INNE

Lidl Polska maluje 6 antysmogowych murali

Następny artykuł
Lublin nagrodzony samochodem elektrycznym

Lublin nagrodzony samochodem elektrycznym

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Superfoods – które produkty z Polski i zagranicy zaliczają się do tej grupy?

Olej z czarnuszki – właściwości, zalety, zastosowanie

Jak prawidłowo oddychać i jak ważne jest to dla organizmu?

12 sposobów na ograniczenie starzenia się skóry

Jak wzmocnić odporność? Poznaj 12 sprawdzonych sposobów

Medytacja na stres – zalety regularnej praktyki, korzyści i jak medytować?

Reklama
ekobiznes logo

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • INNE
  • Mobilność
  • Wywiady
  • ZDROWIE

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Energia
  • Mobilność
  • Ekologia w ecommerce
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version