W projekcie #Auchan2022 zaplanowano obniżenie zużycia energii elektrycznej o 25 proc. w latach 2014 – 2022 oraz zmniejszenie o 20 proc. emisji dwutlenku węgla w transporcie towarów. „W 2022 roku 100 proc. wykorzystywanej przez Auchan Retail Polska energii nie będzie pochodzić z węgla” – mówi w wywiadzie dla Ekobiznes Dorota Patejko, dyrektor Komunikacji i CSR w Auchan Retail Polska.
Blanka Dżugaj: Czym jest projekt #Auchan2022?
Dorota Patejko, dyrektor Komunikacji i CSR w Auchan Retail Polska: Projekt #Auchan 2022, przyjęty w styczniu ubiegłego roku, określa strategiczne kierunki działań i rozwoju sieci, zgodnie z którymi Auchan ma realnie poprawiać jakość życia mieszkańców, utrzymując równocześnie pozycję najtańszej sieci handlowej w Polsce, przy uwzględnieniu nabytych w okresie pandemii doświadczeń. Nowe ścieżki zakupowe klienta, rozwój kolejnych usług e-commerce, zmiany w ofercie i dopasowanie modelu ekonomicznego sieci to kierunki, dzięki którym Auchan ma stać się projektantem unikatowej oferty dla polskiego konsumenta, firmą nowoczesną i odpowiedzialną; oferującą to, co dobre, zdrowe i lokalne; zaangażowaną w tworzenie platform służących do budowania pogłębionych relacji z klientami i lokalnymi społecznościami. Istotnym elementem jest również dostosowanie organizacji i metod pracy, aby dać odpowiedź na nowe potrzeby i oczekiwania rynku i klienta.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.