Bee.pl, białostocki sklep internetowy ze zdrową żywnością, ekoasortymentem oraz szeroką ofertą produktów FMCG, w sierpniu obchodzi 4. rocznicę działalności. Należący do spółki Glosel brand systematycznie wdraża rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym, a z okazji urodzin nawiązał współpracę z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Na rzecz organizacji zostanie przekazane aż 50 proc. sierpniowego dochodu ze sprzedaży produktów marki własnej.
Bee.pl pomaga pszczołom
Sklep wspiera Fundację Ratujmy Pszczoły
Pszczoły są dla nas wyjątkowo ważne – nie tylko ze względu na ich ogromny wkład w ekosystem, ale także z uwagi na nazwę marki. Jedna z nich widnieje również na naszym logo. Dzięki dołączeniu do grona partnerów Fundacji, dokładamy kolejną cegiełkę do działań mających polepszyć sytuację pszczół. Przeznaczymy połowę zysków ze sprzedaży artykułów marki własnej, wygenerowanych od 1 do 31 sierpnia. Zaliczają się do nich m.in. naturalne kosmetyki i świece, które powstają we współpracy z polskimi brandami, oferującymi najwyższej jakości naturalny asortyment, bawełniane torby na zakupy czy szklane butelki wielokrotnego użytku. Zebrane przez nas środki zostaną przeznaczone m.in. na uruchomienie pasieki edukacyjnej – mówi Joanna Bruszewska, pełniąca obowiązki Brand Managera w Bee.pl.
Ochrona środowiska nie tylko od święta
Dbamy o pszczoły zarówno w mieście, jak i na wsi. Wysialiśmy łąkę kwietną, bo tego typu miejsca są im potrzebne do pozyskiwania niezbędnego pożywienia, a ule, nawet na dachu dają im bezpieczne schronienie. Podjęte przez nas rok temu kroki to realne działania, które wspierają zwiększenie populacji zapylaczy. Owady te są dla nas ogromną inspiracją w biznesie – tak jak one działamy zespołowo i wspólnie dążymy do realizacji założonych celów – dodaje Joanna Bruszewska z Bee.pl.
Bee.pl aktywnie działa na rzecz środowiska
Bee.pl i wszystkie marki wchodzące w skład spółki Glosel podejmują działania, dzięki którym minimalizujemy zużycie plastiku przy przygotowaniu i wysyłce zamówień. Zastąpiliśmy folię bąbelkową papierem, a produkty pakujemy w kartony od firmy skupującej makulaturę. Z ok. 20 ton odpadów kartonowych miesięcznie, połowę przerabiamy na wypełniacz, a drugą część sprzedajemy przedsiębiorstwom zajmującym się produkcją kartonów. Wciąż poszukujemy i wprowadzamy kolejne rozwiązania, dzięki czemu nasza działalność i rozwój biznesu nie odbija się negatywnie na środowisku naturalnym – komentuje Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.
O sklepie Bee.pl
Bee.pl to sklep internetowy oferujący szeroki asortyment z kategorii FMCG. Założona w 2018 roku marka należy do spółki Glosel, której siedziba mieści się w Białymstoku. Wyróżnikiem Bee.pl jest bogata oferta ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych oraz naturalnych kosmetyków, w tym także pod marką własną, które powstają we współpracy z polskimi brandami. W asortymencie sklepu znajdują się również suplementy diety, produkty dla dzieci, artykuły do domu i książki. Marka angażuje się w działania na rzecz środowiska i pszczół – m.in. co roku bierze udział w sprzątaniu świata, na dachu siedziby z okazji 3. urodzin powstała mini pasieka, a we wsi Radule pracownicy firmy wysiali łąkę kwietną.
O spółce Glosel
Glosel to firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie. Pod jej parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Główna siedziba firmy mieści się w industrialnie urządzonym biurze w Białymstoku, drugie biuro znajduje się w Warszawie. Dodatkowo, spółka posiada ponad 8 tys. mkw. powierzchni magazynów w nowoczesnym kompleksie Panattoni Park w Białymstoku, z którego realizuje zamówienia. Glosel zarządza także 12 księgarniami stacjonarnymi oraz posiada 12 partnerskich lokalizacji, w których można bezpłatnie odebrać zamówienia online.
Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.