Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna Ekologia w ecommerce

Ekologiczny e-commerce. FedEx wprowadza opakowania wielokrotnego użytku

Opakowanie takie, stworzone dla przesyłek o wadze do 2,5 kg, ma możliwość ponownego zamknięcia, tak by ułatwić zwroty zamówionych produktów bez konieczności wytwarzania dodatkowych odpadów

przez Blanka Dżugaj
13 grudnia 2021
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

FedEx Express zakończył wdrażanie nowego typu opakowania wielokrotnego użytku. W ten sposób firma chce zmniejszyć ilość odpadów, powstających zwłaszcza przy zwrotach przesyłek.

Firmy kurierskie na różne sposoby próbują ograniczyć swój negatywny wpływ na środowisko naturalne. Coraz więcej z nich decyduje się przede wszystkim na wprowadzanie do floty samochodów i rowerów z napędem elektrycznym. FedEx idzie krok dalej i zastępuje dotychczasowe opakowania bardziej przyjaznymi dla środowiska. Zaprojektowano je z myślą o rosnących potrzebach rozwijającego się rynku handlu elektronicznego. Równocześnie promuje zachowania konsumenckie z obszaru zrównoważonego podejścia.

Podobne artykuły

Z okazji 4. urodzin Bee.pl wspiera pszczoły

Z okazji 4. urodzin Bee.pl wspiera pszczoły

InPost i Modivo wprowadzają EkoBox. Zobacz, jak wygląda

Allegro uruchamia automat paczkowy, do którego można oddawać kartony po przesyłkach

Polacy szturmują second-handy. Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki?

Zrównoważone wybory

Zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klientów FedEx opakowanie jest bezpłatne. Stworzone dla przesyłek o wadze do 2,5 kg, ma możliwość ponownego zamknięcia. Ułatwia to zwroty zamówionych produktów bez konieczności wytwarzania dodatkowych odpadów. Nowe opakowanie wielokrotnego użytku występuje w rozmiarach Small, Large i Extra-large. Dostępna jest również opcja, w której opakowania zostało wyściełane warstwą materiału w technologii bąbelkowej.

Dodanie produktów wielokrotnego użytku do naszej oferty opakowań może przynieść realną zmianę, promując pozytywną zmianę w sposobie myślenia i zachowania konsumentów. Chociaż w handlu elektronicznym nie zawsze udaje się unikać zwrotów, widzimy wśród konsumentów rosnącą świadomość potrzeby ograniczania liczby opakowań, oraz możliwość ich ponownego wykorzystania. Opakowanie wielokrotnego użytku to jeden ze sposobów, w jaki możemy ułatwić naszym klientom i odbiorcom ich produktów, dokonywanie zrównoważonych wyborów poprzez wprowadzenie rozwiązania, które minimalizuje ilość odpadów – powiedział David Canavan, Chief Operating Officer, FedEx Express Europe.

 

Fot. materiały prasowe

Ekopotrzeby klientów

Jak pokazuje badanie Cross-Border E-Commerce Shopper Survey opublikowane w 2018 r. przez International Post Corporation konsumenci chcą bardziej zrównoważonego e-commerce. Respondenci odpowiadali m.in. na pytanie, czy chcieliby, aby opakowania e-commerce były zrównoważone. Opcję „zgadzam się” lub „zdecydowanie zgadzam się” wybrało 60 proc. Nowy produkt FedEx został poddany szeroko zakrojonym testom wydajności, tak by nawet przy jego powtórnym użyciu, klienci nadal otrzymywali produkt o takiej samej wysokiej jakości bez konieczności używania dodatkowej taśmy.

 

 

 

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: ekologia
ShareTweet

Podobne artykuły

Pracownicy Glosel posprzątali las, torby pełne śmieci
Ekologia w ecommerce

Pracownicy spółki Glosel posprzątali las w Białymstoku

CCC oszczędza papier wejście do sklepu CCC
Ekologia w ecommerce

7 mln wydruków mniej – czyli jak CCC oszczędza papier

„Książkę drukowaną można poddać recyklingowi. Natomiast czytniki generują elektrośmieci” – mówi Łukasz Kierus, TaniaKsiążka.pl
Wywiady

„Książkę drukowaną można poddać recyklingowi. Natomiast czytniki generują elektrośmieci” – mówi Łukasz Kierus, TaniaKsiążka.pl

LESS_ od lewej_Sebastian Starszewski_Wojciech Paczka_Paweł Lewkowicz_Radosław Nowak.png (1) (1)
Ekologia w ecommerce

LESS_ wzmacnia zespół doświadczonymi menedżerami i szykuje nową strategię

Co trzeba zmienić, by e-commerce był bardziej eko?
Ekologia w ecommerce

Co trzeba zmienić, by e-commerce był bardziej eko?

InPost i MODIVO wprowadzają ekoopakowania
Ekologia w ecommerce

InPost i MODIVO wprowadzają ekoopakowania

Następny artykuł
InPost i MODIVO wprowadzają ekoopakowania

InPost i MODIVO wprowadzają ekoopakowania

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Superfoods – które produkty z Polski i zagranicy zaliczają się do tej grupy?

Olej z czarnuszki – właściwości, zalety, zastosowanie

Jak prawidłowo oddychać i jak ważne jest to dla organizmu?

12 sposobów na ograniczenie starzenia się skóry

Jak wzmocnić odporność? Poznaj 12 sprawdzonych sposobów

Medytacja na stres – zalety regularnej praktyki, korzyści i jak medytować?

Reklama
ekobiznes logo

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • INNE
  • Mobilność
  • Wywiady
  • ZDROWIE

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Energia
  • Mobilność
  • Ekologia w ecommerce
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version