Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna Ekologia w ecommerce

Z okazji 4. urodzin Bee.pl wspiera pszczoły

Należący do spółki Glosel brand systematycznie wdraża rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym

przez Redakcja
22 sierpnia 2022
0
Bee ratuje pszczoły

Bee ratuje pszczoły

Podobne artykuły

Z okazji 4. urodzin Bee.pl wspiera pszczoły

InPost i Modivo wprowadzają EkoBox. Zobacz, jak wygląda

Allegro uruchamia automat paczkowy, do którego można oddawać kartony po przesyłkach

Polacy szturmują second-handy. Dlaczego kupujemy ubrania z drugiej ręki?

Pracownicy spółki Glosel posprzątali las w Białymstoku

Bee.pl, białostocki sklep internetowy ze zdrową żywnością, ekoasortymentem oraz szeroką ofertą produktów FMCG, w sierpniu obchodzi 4. rocznicę działalności. Należący do spółki Glosel brand systematycznie wdraża rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym, a z okazji urodzin nawiązał współpracę z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Na rzecz organizacji zostanie przekazane aż 50 proc. sierpniowego dochodu ze sprzedaży produktów marki własnej.

Rola pszczół w prawidłowym funkcjonowaniu ekosystemu oraz uprawie wartościowych warzyw i owoców jest nieoceniona. Zmniejszenie ich populacji może mieć katastrofalny wpływ na funkcjonowanie środowiska naturalnego, dlatego bardzo ważne jest zapewnienie im właściwych warunków do życia i rozmnażania.

Bee.pl pomaga pszczołom

Problem dostrzega marka Bee.pl, która świętuje w sierpniu 4. rok działalności. Urodziny stały się pretekstem do kolejnych działań na rzecz zapylaczy i podjęcia współpracy z Fundacją Ratujmy Pszczoły. Głównym celem organizacji non profit jest ochrona pszczół, który realizuje poprzez sadzenie roślin miododajnych, wspieranie pszczelarzy oraz edukację społeczeństwa. Bee.pl przekaże środki finansowe ze sprzedaży produktów marki własnej, które wesprą Fundację we wdrażaniu celów. Akcja potrwa do końca sierpnia.

Sklep wspiera Fundację Ratujmy Pszczoły

Pszczoły są dla nas wyjątkowo ważne – nie tylko ze względu na ich ogromny wkład w ekosystem, ale także z uwagi na nazwę marki. Jedna z nich widnieje również na naszym logo. Dzięki dołączeniu do grona partnerów Fundacji, dokładamy kolejną cegiełkę do działań mających polepszyć sytuację pszczół. Przeznaczymy połowę zysków ze sprzedaży artykułów marki własnej, wygenerowanych od 1 do 31 sierpnia. Zaliczają się do nich m.in. naturalne kosmetyki i świece, które powstają we współpracy z polskimi brandami, oferującymi najwyższej jakości naturalny asortyment, bawełniane torby na zakupy czy szklane butelki wielokrotnego użytku. Zebrane przez nas środki zostaną przeznaczone m.in. na uruchomienie pasieki edukacyjnej – mówi Joanna Bruszewska, pełniąca obowiązki Brand Managera w Bee.pl.

Ochrona środowiska nie tylko od święta

Współpraca z Fundacją Ratujmy Pszczoły nie jest pierwszą inicjatywą, jaką Bee.pl podjęło na rzecz pszczół. Rok temu, również z okazji urodzin, pracownicy sklepu wysiali we wsi Radule łąkę kwietną dla zapylaczy, a na dachu siedziby firmy w Białymstoku stanęła miejska pasieka. W jej skład wchodzą trzy ule – każdy dedykowany jednej z marek należących do spółki tj. Glosel, TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl. W sezonie schronienie znajduje tam nawet do 70 tys. pszczół, nad którymi opiekę sprawuje zaprzyjaźniony pszczelarz.
Przeczytaj także: Bee.pl wspiera Ukraińców
Dbamy o pszczoły zarówno w mieście, jak i na wsi. Wysialiśmy łąkę kwietną, bo tego typu miejsca są im potrzebne do pozyskiwania niezbędnego pożywienia, a ule, nawet na dachu dają im bezpieczne schronienie. Podjęte przez nas rok temu kroki to realne działania, które wspierają zwiększenie populacji zapylaczy. Owady te są dla nas ogromną inspiracją w biznesie – tak jak one działamy zespołowo i wspólnie dążymy do realizacji założonych celów – dodaje Joanna Bruszewska z Bee.pl.

Bee.pl aktywnie działa na rzecz środowiska

Wspieranie pszczół to jedno z wielu działań marki w kontekście ochrony środowiska. Brand co roku angażuje się w akcję sprzątania świata, a przy pakowaniu zamówień kieruje się ideą less waste, dzięki czemu ogranicza ilość odpadów.
Bee.pl i wszystkie marki wchodzące w skład spółki Glosel podejmują działania, dzięki którym minimalizujemy zużycie plastiku przy przygotowaniu i wysyłce zamówień. Zastąpiliśmy folię bąbelkową papierem, a produkty pakujemy w kartony od firmy skupującej makulaturę. Z ok. 20 ton odpadów kartonowych miesięcznie, połowę przerabiamy na wypełniacz, a drugą część sprzedajemy przedsiębiorstwom zajmującym się produkcją kartonów. Wciąż poszukujemy i wprowadzamy kolejne rozwiązania, dzięki czemu nasza działalność i rozwój biznesu nie odbija się negatywnie na środowisku naturalnym – komentuje Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG w spółce Glosel.
Urodzinowa akcja Bee.pl na rzecz pszczół wystartowała 1 sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Połowa zysków ze sprzedaży produktów marki własnej zostanie przekazana Fundacji Ratujmy Pszczoły, która prowadzi aktywne działania w zakresie ochrony owadów zapylających.

O sklepie Bee.pl

Bee.pl to sklep internetowy oferujący szeroki asortyment z kategorii FMCG. Założona w 2018 roku marka należy do spółki Glosel, której siedziba mieści się w Białymstoku. Wyróżnikiem Bee.pl jest bogata oferta ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych oraz naturalnych kosmetyków, w tym także pod marką własną, które powstają we współpracy z polskimi brandami. W asortymencie sklepu znajdują się również suplementy diety, produkty dla dzieci, artykuły do domu i książki. Marka angażuje się w działania na rzecz środowiska i pszczół – m.in. co roku bierze udział w sprzątaniu świata, na dachu siedziby z okazji 3. urodzin powstała mini pasieka, a we wsi Radule pracownicy firmy wysiali łąkę kwietną.

O spółce Glosel

Gloselto firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie. Pod jej parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Główna siedziba firmy mieści się w industrialnie urządzonym biurze w Białymstoku, drugie biuro znajduje się w Warszawie. Dodatkowo, spółka posiada ponad 8 tys. mkw. powierzchni magazynów w nowoczesnym kompleksie Panattoni Park w Białymstoku, z którego realizuje zamówienia. Glosel zarządza także 12 księgarniami stacjonarnymi oraz posiada 12 partnerskich lokalizacji, w których można bezpłatnie odebrać zamówienia online.

Oprac. su

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: ESG
ShareTweet

Podobne artykuły

CCC oszczędza papier wejście do sklepu CCC
Ekologia w ecommerce

7 mln wydruków mniej – czyli jak CCC oszczędza papier

„Książkę drukowaną można poddać recyklingowi. Natomiast czytniki generują elektrośmieci” – mówi Łukasz Kierus, TaniaKsiążka.pl
Wywiady

„Książkę drukowaną można poddać recyklingowi. Natomiast czytniki generują elektrośmieci” – mówi Łukasz Kierus, TaniaKsiążka.pl

LESS_ od lewej_Sebastian Starszewski_Wojciech Paczka_Paweł Lewkowicz_Radosław Nowak.png (1) (1)
Ekologia w ecommerce

LESS_ wzmacnia zespół doświadczonymi menedżerami i szykuje nową strategię

Co trzeba zmienić, by e-commerce był bardziej eko?
Ekologia w ecommerce

Co trzeba zmienić, by e-commerce był bardziej eko?

InPost i MODIVO wprowadzają ekoopakowania
Ekologia w ecommerce

InPost i MODIVO wprowadzają ekoopakowania

Ekologiczny e-commerce. FedEx wprowadza opakowania wielokrotnego użytku
Ekologia w ecommerce

Ekologiczny e-commerce. FedEx wprowadza opakowania wielokrotnego użytku

Następny artykuł
Badanie: Co Polacy sądzą o fotowoltaice?

Badanie: Co Polacy sądzą o fotowoltaice?

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Superfoods – które produkty z Polski i zagranicy zaliczają się do tej grupy?

Olej z czarnuszki – właściwości, zalety, zastosowanie

Jak prawidłowo oddychać i jak ważne jest to dla organizmu?

12 sposobów na ograniczenie starzenia się skóry

Jak wzmocnić odporność? Poznaj 12 sprawdzonych sposobów

Medytacja na stres – zalety regularnej praktyki, korzyści i jak medytować?

Reklama
ekobiznes logo

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • INNE
  • Mobilność
  • Wywiady
  • ZDROWIE

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Energia
  • Mobilność
  • Ekologia w ecommerce
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version