Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna Energia

Polskie dzieci wśród liderów kampanii Mistrzowie klimatu Cartoon Network

Kampania Mistrzowie klimatu Cartoon Network wystartowała w czerwcu 2021 roku, by inspirować dzieci do podejmowania małych, codziennych wyzwań z zakresu ochrony środowiska

przez Blanka Dżugaj
2 września 2021
0
Pixabay

Pixabay

Pół miliona – tyle ekologicznych działań podjęły dzieci z całego świata w ramach kampanii Mistrzowie klimatu Cartoon Network. Wśród codziennych wyzwań znalazły się m.in. zadania „Oszczędzaj wodę!”, zachęcające do zastępowania kąpieli w wannie prysznicem lub „Torby do torby!”, namawiające do ponownego użytkowania plastikowych toreb. W piątce krajów, których dzieci wykonały najwięcej wyzwań znalazła się Polska. 

Zaczęło się od ankiety. Cartoon Network zapytał swoich fanów, co wywołuje w nich radość, a co jest powodem troski. Okazało się, że wśród najważniejszych rzeczy do zrobienia przez dzieci i dorosłych w tym roku na pierwszym miejscu znalazło się wynalezienie szczepionki na COVID, na drugim natomiast walka ze zmianami klimatu. Stacja postanowiła więc wspomóc swoich widzów we wprowadzaniu ekologicznych zmian w ich najbliższej okolicy. W ten sposób powstała zabawa Mistrzowie Klimatu, czyli cyfrowe centrum aktywności na stronie Cartoon Network. Dzieci mogą w nim znaleźć ciekawe pomysły na ochronę środowiska, odkryć interesujące treści przyrodnicze, poznać opinie swoich rówieśników na temat zmiany klimatu oraz wziąć udział w codziennych wyzwaniach.

Podobne artykuły

TAURON buduje swoją największą farmę fotowoltaiczną

Pierwsza bateryjna wirtualna elektrownia od SolarEdge

Wind Farm Łada z kredytem od PKO BP na farmę wiatrową

Strategiczna współpraca Enea i PKO TFI. Wspólnie mają zainwestować w oze

Global Hydrogen ma wybudować pierwszą biogazownię. Jej koszt wyniesie 15,5 mln zł

Mali mistrzowie ekologii

Kampania Mistrzowie klimatu Cartoon Network ruszyła w czerwcu tego roku. Dzieci w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie już udowodniły swoje zaangażowanie w walkę z ociepleniem klimatu. Na czym to zaangażowanie polega? Na wprowadzaniu drobnych zmian w codziennym życiu, zgodnie z wyzwaniami stawianymi im przez twórców kampanii. Codziennie na platformie Mistrzowie Klimatu pojawia się kilka wyzwań do zrealizowania w najbliższym czasie – uczestnicy zabawy mogą wybrać jedno z nich lub wykonać wszystkie. Dotychczasowe zadania to m.in. oszczędzanie wody poprzez zamianę kąpieli w wannie na prysznic, przygotowanie pudełka na drugie śniadanie lub zdrowe przekąski, które nadaje się do powtórnego wykorzystania, stworzenie kompostownika w ogrodzie lub powstrzymanie się od używania urządzeń elektronicznych przez godzinę. Niektóre zadania dzieci mogą realizować samodzielnie, inne wymagają pomocy dorosłych.

Fot. materiały prasowe

Mapa mistrzów

Każde ukończone wyzwanie jest umieszczane na interaktywnej mapie, dzięki czemu uczestnicy zabawy z całego świata mogą na bieżąco śledzić swój i innych wkład w ochronę planety. Dzieci zrealizowały już blisko pół miliona zadań, a Polska znalazła się wśród 5 krajów, w których dzieci wykonały najwięcej wyzwań Mistrzów klimatu na całym świecie.

Stworzyliśmy Mistrzów klimatu Cartoon Network, by odpowiedzieć na rosnący niepokój dzieci zmartwionych zmianami klimatu i wspierać je w realizowaniu pozytywnej zmiany. Chcieliśmy zachęcić do podjęcia działań, dzięki którym głosy dzieci zostaną zauważone. Wciąż rosnąca liczba ponad pięciuset tysięcy wyzwań na całym świecie pokazała nam, że musimy stworzyć dzieciom okazję do angażowania się. Jesteśmy pod dużym wrażeniem tego, jak działają młodsze pokolenia. Inspirują nas. Cartoon Network pomaga dzieciom wpływać na otaczający je świat, dlatego kampania będzie naszym priorytetem w nadchodzącym czasie – mówi Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA.

Cartoon Network zamierza inspirować małych widzów, by podejmowali w domu i w swojej społeczności drobne, ale istotne działania, które będą korzystne dla planety. Wszystkie wyzwania powstały we współpracy z WWF, są zróżnicowane i dopasowane do umiejętności dzieci, ale także dostosowane do potrzeb całych klas szkolnych i rodzin. Dzięki temu wszyscy chętni mogą się zaangażować.

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: ekologia
ShareTweet

Podobne artykuły

TAURON zainstalował milion inteligentnych liczników
Energia

TAURON zainstalował milion inteligentnych liczników

Elektrownia fotowoltaiczna została zamontowana na antenie satelitarnej
Energia

Elektrownia fotowoltaiczna została zamontowana na antenie satelitarnej

Grupa ORLEN uruchomi swoją największą farmę fotowoltaiczną
Energia

Grupa ORLEN uruchomi swoją największą farmę fotowoltaiczną

Pięć warszawskich szkół z fotowoltaiką od E.ON
Energia

Pięć warszawskich szkół z fotowoltaiką od E.ON

PKP Energetyka stawia na fotowoltaikę. 360 instalacji PV na podstacjach
Energia

PKP Energetyka stawia na fotowoltaikę. 360 instalacji PV na podstacjach

Morska farma wiatrowa. Baltic Power wybrał głównego wykonawcę bazy serwisowej
Energia

Morska farma wiatrowa. Baltic Power wybrał głównego wykonawcę bazy serwisowej

Następny artykuł
Świata nie napędza już benzyna ołowiowa. Jako ostatni kraj na świecie zrezygnowała z niej Algieria

Świata nie napędza już benzyna ołowiowa. Jako ostatni kraj na świecie zrezygnowała z niej Algieria

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Superfoods – które produkty z Polski i zagranicy zaliczają się do tej grupy?

Olej z czarnuszki – właściwości, zalety, zastosowanie

Jak prawidłowo oddychać i jak ważne jest to dla organizmu?

12 sposobów na ograniczenie starzenia się skóry

Jak wzmocnić odporność? Poznaj 12 sprawdzonych sposobów

Medytacja na stres – zalety regularnej praktyki, korzyści i jak medytować?

Reklama
ekobiznes logo

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • INNE
  • Mobilność
  • Wywiady
  • ZDROWIE

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Energia
  • Mobilność
  • Ekologia w ecommerce
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version