4F wspiera miłośników sportu i diety bezmięsnej. Właśnie wprowadził na rynek linię suplementów i żywności funkcjonalnej opartą na produktach wegańskich, wegetariańskich i składnikach naturalnego pochodzenia.
Spółka OTCF, będąca właścicielem marki 4F, błyskawicznie podbiła polski rynek odzieży sportowej – w niespełna 4 lata od wprowadzenia pierwszych ubrań do sprzedaży, stała się partnerem profesjonalnego sportu. Współpracuje m.in. z Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki i Polskim Komitetem Olimpijskim. Szyte przez nią stroje noszą także reprezentanci Litwy, Macedonii, Słowacji i Chorwacji. Teraz firma wkracza na nowe terytorium żywności funkcjonalnej i suplementów diety.
Więcej niż odzież sportowa
4F Fuel to trzy linie produktów przeznaczone dla aktywnych fizycznie osób o zróżnicowanych potrzebach i upodobaniach. Zostały one skomponowane w oparciu o najnowsze trendy rynkowe oraz doświadczenie specjalistów i zamiłowanie do zdrowego stylu życia. Na razie na rynku zadebiutowały dwie linie: 4F Fuel Regular jako wsparcie w treningu i codziennym życiu oraz 4F Fuel Vega oparta na produktach wegańskich, wegetariańskich i składnikach naturalnego pochodzenia. Wkrótce uzupełni je 4F Fuel Pro, którą stworzono z myślą o profesjonalistach i zawodowych sportowcach.
Jesteśmy podekscytowani jak przed ważnym meczem! Długo przygotowywaliśmy się i wiemy, że rezultat jest doskonały. Z wielką radością i satysfakcją oddaliśmy dwie linie 4F Fuel w ręce konsumentów. Produkty przewidziane są dla sportowców amatorów i osób trenujących, dodatkowo także dla poszukujących rozwiązań ze składnikami pochodzenia naturalnego. Wśród szerokiej gamy produktów już dziś znajdą coś dla siebie zarówno osoby uprawiające sport hobbystycznie jak i te, które robią to profesjonalnie i zawodowo. Linia dla profesjonalistów będzie jeszcze sukcesywnie rozwijana – zapowiada Igor Klaja, prezes OTCF S.A.
Z myślą o sportowcach-jaroszach
4F Fuel to żywność funkcjonalna i suplementy diety, które mają pomóc w komponowaniu i uzupełnianiu zbilansowanej diety, służyć wsparciu poprawy wyników sportowych, a w dodatku stanowią odpowiedź na bardzo wyraźne zapotrzebowanie na produkty wegańskie, wegetariańskie oraz ze składnikami pochodzenia naturalnego. Do lamusa odchodzi bowiem przeświadczenie, że sport i dieta bezmięsna nie idą w parze – jaroszami są takie gwiazdy sportu jak kulturysta i strongman Patrik Baboumian, kolarz Chris Froome, tenisista Novak Djoković i ciężarowiec Kendrick Farris.
Wiemy, że wiele osób potrzebuje i poszukuje suplementacji jako wsparcia w codziennym życiu, w celu zwiększenia wydajności, oszczędności czasu na przygotowanie posiłków czy wsparcia diety. Równocześnie niezwykle silny trend dotyczący zdrowego stylu życia, boom na weganizm i produkty ze składnikami pochodzenia naturalnego doprowadziły nas do wniosku, że jako jedna z czołowych marek w kategorii produktów przeznaczonych dla ludzi aktywnych, jesteśmy zobowiązani sprostać potrzebom naszych klientów! Stąd narodził się pomysł na markę 4F Fuel. Dziś z dumą przedstawiamy zupełnie nowe produkty, które wspierać będą naszych klientów w celach, jakie sobie założą – komentuje Igor Klaja.
Produkty 4F Fuel powstały przy współpracy z dietetykami sportowymi, zostały też przebadane pod kątem składów przez akredytowane laboratoria w Polsce oraz za granicą. Dwie dostępne już dziś linie 4F Fuel Regular i Vega składają się na kilka kategorii i tworzą szeroki wachlarz propozycji:
białka – izolaty i koncentraty białek roślinnych i serwatkowych,
suplementy – shoty, drinki, proszki, tabletki i kapsułki,
przekąski bezglutenowe – ciastka proteinowo-błonnikowe.
Produkty 4F Fuel można kupić w sklepach stacjonarnych 4F oraz ogólnopolskich sieciach handlowych. Wrótce będą też dostępne w siłowniach i sklepach specjalistycznych.
Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.