Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna

4F wchodzi na rynek żywności funkcjonalnej i suplementów diety. Na początek linia oparta na produktach wegańskich i wegetariańskich

Linia 4F Vegan oparta jest na produktach wegańskich, wegetariańskich i składnikach naturalnego pochodzenia

przez Blanka Dżugaj
5 sierpnia 2021
0
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

4F wspiera miłośników sportu i diety bezmięsnej. Właśnie wprowadził na rynek linię suplementów i żywności funkcjonalnej opartą na produktach wegańskich, wegetariańskich i składnikach naturalnego pochodzenia.

Spółka OTCF, będąca właścicielem marki 4F, błyskawicznie podbiła polski rynek odzieży sportowej – w niespełna 4 lata od wprowadzenia pierwszych ubrań do sprzedaży, stała się partnerem profesjonalnego sportu. Współpracuje m.in. z Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki i Polskim Komitetem Olimpijskim. Szyte przez nią stroje noszą także reprezentanci Litwy, Macedonii, Słowacji i Chorwacji. Teraz firma wkracza na nowe terytorium żywności funkcjonalnej i suplementów diety.

Podobne artykuły

Sklep „Stare na Nowo” dołącza do portfolio King Cross Praga

Skanska z tytułem międzynarodowego lidera zrównoważonego rozwoju

Bee.pl aktywnie wspiera Ukraińców i zachęca do pomocy swoich klientów

Too Good To Go uratowało 3 miliony posiłków przed wyrzuceniem

„Duże zagęszczenie pszczół miodnych zagraża nie tylko im samym, ale również dzikim pszczołom” – mówi dr Justyna Kierat

Więcej niż odzież sportowa

4F Fuel to trzy linie produktów przeznaczone dla aktywnych fizycznie osób o zróżnicowanych potrzebach i upodobaniach. Zostały one skomponowane w oparciu o najnowsze trendy rynkowe oraz doświadczenie specjalistów i zamiłowanie do zdrowego stylu życia. Na razie na rynku zadebiutowały dwie linie: 4F Fuel Regular jako wsparcie w treningu i codziennym życiu oraz 4F Fuel Vega oparta na produktach wegańskich, wegetariańskich i składnikach naturalnego pochodzenia. Wkrótce uzupełni je 4F Fuel Pro, którą stworzono z myślą o profesjonalistach i zawodowych sportowcach.

Jesteśmy podekscytowani jak przed ważnym meczem! Długo przygotowywaliśmy się i wiemy, że rezultat jest doskonały. Z wielką radością i satysfakcją oddaliśmy dwie linie 4F Fuel w ręce konsumentów. Produkty przewidziane są dla sportowców amatorów i osób trenujących, dodatkowo także dla poszukujących rozwiązań ze składnikami pochodzenia naturalnego. Wśród szerokiej gamy produktów już dziś znajdą coś dla siebie zarówno osoby uprawiające sport hobbystycznie jak i te, które robią to profesjonalnie i zawodowo. Linia dla profesjonalistów będzie jeszcze sukcesywnie rozwijana – zapowiada Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

Z myślą o sportowcach-jaroszach

4F Fuel to żywność funkcjonalna i suplementy diety, które mają pomóc w komponowaniu i uzupełnianiu zbilansowanej diety, służyć wsparciu poprawy wyników sportowych, a w dodatku stanowią odpowiedź na bardzo wyraźne zapotrzebowanie na produkty wegańskie, wegetariańskie oraz ze składnikami pochodzenia naturalnego. Do lamusa odchodzi bowiem przeświadczenie, że sport i dieta bezmięsna nie idą w parze – jaroszami są takie gwiazdy sportu jak kulturysta i strongman Patrik Baboumian, kolarz Chris Froome, tenisista Novak Djoković i ciężarowiec Kendrick Farris.

Wiemy, że wiele osób potrzebuje i poszukuje suplementacji jako wsparcia w codziennym życiu, w celu zwiększenia wydajności, oszczędności czasu na przygotowanie posiłków czy wsparcia diety. Równocześnie niezwykle silny trend dotyczący zdrowego stylu życia, boom na weganizm i produkty ze składnikami pochodzenia naturalnego doprowadziły nas do wniosku, że jako jedna z czołowych marek w kategorii produktów przeznaczonych dla ludzi aktywnych, jesteśmy zobowiązani sprostać potrzebom naszych klientów! Stąd narodził się pomysł na markę 4F Fuel. Dziś z dumą przedstawiamy zupełnie nowe produkty, które wspierać będą naszych klientów w celach, jakie sobie założą – komentuje Igor Klaja.

Produkty 4F Fuel powstały przy współpracy z dietetykami sportowymi, zostały też przebadane pod kątem składów przez akredytowane laboratoria w Polsce oraz za granicą. Dwie dostępne już dziś linie 4F Fuel Regular i Vega składają się na kilka kategorii i tworzą szeroki wachlarz propozycji:

  • białka – izolaty i koncentraty białek roślinnych i serwatkowych,

  • suplementy – shoty, drinki, proszki, tabletki i kapsułki,

  • przekąski bezglutenowe – ciastka proteinowo-błonnikowe.

Produkty 4F Fuel można kupić w sklepach stacjonarnych 4F oraz ogólnopolskich sieciach handlowych. Wrótce będą też dostępne w siłowniach i sklepach specjalistycznych.

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: zdrowe odżywianie
ShareTweet

Podobne artykuły

Lidl maluje 6 antysmogowych murali, mural z okazji 20-lecia Lidl
INNE

Lidl Polska maluje 6 antysmogowych murali

Newbridge stawiają na ekoedukację w Krakowie
INNE

Centra handlowe należące do Newbridge ruszają z ekoedukacją lokalnych społeczności

CCC dołącza do inicjatywy UN Global Compact, witryna sklepu CCC z zewnątrz
INNE

CCC dołącza do UN Global Compact. Czym jest ta inicjatywa?

Zakaz palenia węglem w Warszawie, zadymiony komin
INNE

Ilu mieszkańców Mazowsza chce zakazu palenia węglem w Warszawie?

Lidl publikuje raport bioróżnorodności, jak wygląda sklep Lidl
INNE

Lidl publikuje pierwszy ogólnobranżowy standard ochrony bioróżnorodności. Czym jest?

siedziba firmy
INNE

Co najmniej 98% oferty produktowej pochodzenia roślinnego, 20% energii elektrycznej z OZE –  Maspex wdraża strategię esg

Następny artykuł
Skanska stosuje beton o obniżonym śladzie węglowym. Jego emisyjność jest mniejsza o ponad 40 proc.

Skanska stosuje beton o obniżonym śladzie węglowym. Jego emisyjność jest mniejsza o ponad 40 proc.

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Superfoods – które produkty z Polski i zagranicy zaliczają się do tej grupy?

Olej z czarnuszki – właściwości, zalety, zastosowanie

Jak prawidłowo oddychać i jak ważne jest to dla organizmu?

12 sposobów na ograniczenie starzenia się skóry

Jak wzmocnić odporność? Poznaj 12 sprawdzonych sposobów

Medytacja na stres – zalety regularnej praktyki, korzyści i jak medytować?

Reklama
ekobiznes logo

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • INNE
  • Mobilność
  • Wywiady
  • ZDROWIE

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Energia
  • Mobilność
  • Ekologia w ecommerce
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version