W ostatnim dniu maja, zgodnie z planem, rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków w naszym sklepie internetowym, ale prowadzimy także rozmowy, m.in. z perfumeriami. W pierwszej serii Lajuu mamy trzy preparaty brązujące: liftingujące serum do twarzy, balsam do ciała z kompleksem antycellulitowym oraz samoopalacz do ciała z formułą anti-aging. Każdy z nich nadaje skórze efekt złocistej opalenizny oraz ma intensywne działanie pielęgnacyjne. Równocześnie z kosmetykami brązującymi do sprzedaży trafił pierwszy preparat zapowiadający kolejną serię – antyoksydacja – mówi Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA. – Już w sierpniu br. na rynku będzie dostępna następna seria produktów współtworzonych przez Weronikę Rosati – kuracja. Znajdą się w niej balsam do ciała drenująco-wygładzający, serum do ciała wyszczuplające oraz serum ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu – dodaje.
W planach giełda i kolejne serie kosmetyków
Trzyletni plan wdrożenia i rozwoju marki Lajuu ma umożliwić nam wypłatę pierwszej dywidendy już w 2024 roku. Planujemy podzielić się zyskiem z akcjonariuszami w wysokości do 50 proc. zysku netto. Co ważne, w przeciągu 3 do 5 lat zamierzamy zadebiutować na NewConnect, dzięki czemu akcjonariusze w łatwy sposób będą mogli sprzedawać akcje w wybranym przez siebie czasie – informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – W ostatnim dniu maja rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków w naszym sklepie internetowym, ale prowadzimy także rozmowy m.in. z perfumeriami. Już w 2021 r. chcemy uzyskać przychód na poziomie 2,1 mln zł, w 2022 r. już 6 mln zł, a w 2023 r. 7,8 mln zł. Dzięki wysokiej marży, już w tym roku spodziewamy się około 0,5 mln zł zysku netto, a w kolejnym powyżej 1 mln zł – dodaje.
O Lajuu
Lajuu to polska marka premium z naturalnymi, wegańskimi i nietestowanymi na zwierzętach kosmetykami do pielęgnacji skóry. Jest współtworzona przez aktorkę Weronikę Rosati, dyrektor kreatywną marki Lajuu oraz Anetę Stacherek – prezes Lajuu SA i założycielkę Bellamama – firmy z naturalnymi kosmetykami dla kobiet w ciąży i po porodzie. Pierwszą linią Lajuu by Weronika Rosati są kosmetyki brązujące inspirowane słoneczną Kalifornią, a kolejną tworzą preparaty antyoksydacyjne oraz regenerujące. Marka stawia na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego, które wzbogaca innowacyjnymi komponentami m.in. biofermentem z bambusa i roślinnym botoksem.
Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.