Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Zaloguj się
  • Załóż konto
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Eko Biznes - Specjalistyczny serwis informacyjny
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Mobilność
  • Energia
  • Ecommerce
  • Więcej
Strona główna EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata

Atrium dla Ziemi – spółka współpracuje z WWF i organizuje akcję specjalną

26 marca centra handlowe z portfolio spółki zgaszą światło na godzinę

przez Redaktor
23 marca 2022
0
Budynek galerii Atrium z logiem firmy na banerze, przy wejściu

Atrium współpracuje z WWF w akcji ,,Godzina dla ziemi"

  • Atrium współpracuje z WWF i po raz kolejny przyłącza się do akcji ,,Godzina dla Ziemi”
  • 26 marca galerie należące do spółki wygaszą światła wewnętrzne i zgaszą zewnętrzne na godzinę
  • Akcja jest symbolicznym odniesieniem do potrzeby troski o środowisko naturalne

Atrium Poland Real Estate Management współpracuje z WWF i przyłącza się do corocznej akcji „Godzina dla Ziemi”. Wieczorem 26 marca wszystkie centra handlowe z portfolio spółki na pełną godzinę przygaszą swoje oświetlenie wewnętrzne, a zewnętrzne całkowicie wyłączą. Tym symbolicznym gestem chcą zwrócić uwagę społeczną na kwestie środowiskowe. Tegoroczna edycja „Godziny dla Ziemi” jest poświęcona walce ze zmianami klimatu.

Atrium współpracuje z WWF i podejmuje akcję ,,Godzina dla Ziemi”

Akcja „Godzina dla Ziemi” jest organizowana od 2007 roku. Jej pomysłodawcą jest międzynarodowa ekologiczna organizacja pozarządowa World Wide Fun for Nature (WWF). Inicjatywa ma na celu przede wszystkim zwrócenie uwagi na ochronę środowiska. Co roku do akcji przyłączają się miasta i instytucje na całym świecie. Po raz kolejny w inicjatywie wezmą udział również centra handlowe należące do portfolio Atrium w Polsce.

Podobne artykuły

Rekordowe przychody Grupy Photon Energy

JYSK wspiera centrum edukacji o Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ

Carrefour będzie oferował klientom zniżki za zakupy do własnych opakowań

Sprawdź, jak wyglądają zabawki z bioplastiku z trzciny cukrowej

„Bez zrozumienia czym jest wdrożenie ESG w firmie, bez wsparcia na szczeblu zarządu, zmiany nie przyniosą oczekiwanych wyników” – mówi Mariusz Rogowski

plakat akcji ,,godzina dla ziemi"
Atrium współpracuje z WWF w akcji ,,Godzina dla ziemi”

W ostatnią sobotę marca o godzinie 20.30 centra handlowe: Focus Bydgoszcz, Atrium Copernicus, Atrium Reduta, Atrium Targówek, King Cross Praga, Atrium Kasztanowa, Atrium Promenada, Atrium Plejada, Atrium Mosty, Atrium Płock, Galeria Dominikańska, Atrium Biała, Atrium Molo i Wars Sawa Junior przygaszą oświetlenie wewnątrz galerii, zaś oświetlenie zewnętrzne całkowicie wyłączą. To symboliczny gest. Biorące udział w akcji obiekty z całego świata, chcą zwrócić uwagę lokalnych społeczności na stan naszej planety. Na kwestie kluczowe dla ochrony naszego środowiska. W tym roku skupiając się przede wszystkim na konieczności intensywnych działań w walce z postępującymi zmianami klimatu.

Przeczytaj także: W fabryce Norblina posadzono ponad 100 drzew.

Atrium dba o ziemię także na co dzień

Udział Atrium w „Godzinie dla Ziemi” to także element świadomego podejścia całej Grupy Atrium do kwestii prowadzenia biznesu. Swoje konkretne cele i założenia w tym zakresie spółka szczegółowo opisała w strategii ESG Grupy. Wśród jej obszarów jest również świadomość ekologiczna i jej pogłębianie – szczególnie wśród lokalnych społeczności.

„Godzina dla Ziemi” to ważny, niosący mocny przekaz, ogólnoświatowy symbol troski o dobro planety, zrzeszający ludzi na całym świecie. Jako spółka, dla której istotne są kwestie środowiskowe, staramy się przyłączać do tego typu inicjatyw. Centra handlowe są znaczącymi ośrodkami życia społeczno-towarzyskiego, integralną częścią społeczności, w których działają. Ich wysoka odwiedzalność stanowi olbrzymi potencjał w budowaniu świadomości w ważnych społecznie kwestiach. To symboliczne zgaszenie świateł w naszych obiektach przypomina nam wszystkim o konieczności codziennej troski o najbliższe otoczenie – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.

Tags: Atrium
ShareTweet

Podobne artykuły

Badanie na temat drugiego obiegu ubrań, sklep w centrum handlowym
EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata

RAPORT: 51% konsumentów chce kupować nowe i używane ubrania w tym samym sklepie

Wymiana kopciuchów w WarszawieDym wylatujący z komina kopciucha w Warszawie
EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata

8 kopciuchów w 2 miesiące – pozostało „tylko” 10803. Do wymiany w 9 miesięcy…

9 i 10 kwietnia w Warszawie odbędą się targi Ekocuda
EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata

9 i 10 kwietnia w Warszawie odbędą się targi Ekocuda

przedstawiciele Columbus Energy, Saule Technologies i Somfy Polska po podpisaniu umowy
EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata

Strategiczna współpraca na rynku fotowoltaiki

Andrzej Gutowski, Colliers
EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata

KOMENTARZ: ESG się standaryzuje

galeria Wileńska
EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata

Na czym polega kampania „EkoWileńska”?

Następny artykuł
Zakaz spalania węgla w Warszawie – czy sejmik województwa podjął decyzję?

Zakaz spalania węgla w Warszawie - czy sejmik województwa podjął decyzję?

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Superfoods – które produkty z Polski i zagranicy zaliczają się do tej grupy?

Olej z czarnuszki – właściwości, zalety, zastosowanie

Jak prawidłowo oddychać i jak ważne jest to dla organizmu?

12 sposobów na ograniczenie starzenia się skóry

Jak wzmocnić odporność? Poznaj 12 sprawdzonych sposobów

Medytacja na stres – zalety regularnej praktyki, korzyści i jak medytować?

Reklama
ekobiznes logo

Eko Biznes to serwis informacyjny poświęcony ekologicznym rozwiązaniom i przedsięwzięciom w różnych gałęziach biznesu, tworzony przez profesjonalnych dziennikarzy. Dostarczamy najświeższe informacje i publikujemy najciekawsze wywiady.

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Ważne

moje ciepło 2022

Kategorie

  • Artykuł patnera
  • Artykuł sponsorowany
  • Ekologia w ecommerce
  • EkoNewsy czyli eko ciekawostki ze świata
  • Energia
  • INNE
  • Mobilność
  • Wywiady
  • ZDROWIE

Informacje

  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wywiady
  • EkoNewsy
  • Energia
  • Mobilność
  • Ekologia w ecommerce
  • Zaloguj się
  • Załóż nowe konto

© 2021 ekoBiznes.pl

Logowanie

Uzupełnij poniższe pola, aby się zalogować

nie pamiętasz hasła? Załóż nowe konto

Załóż konto z dostępem do wielu treści premium

Uzupełnij poniższe pola

Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Uzupełnij poniższe pole, aby odzyskać hasło. Otrzymasz od nas wiadomość email.

Zaloguj się
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
Go to mobile version