- Manufaktura kosmetyków wegańskich Auna Vegan otwiera swój pop up w Galerii Dominikańskiej
- Marka została doceniona przez Atrium Poland Real Estate
- Auna Vegan dostępna będzie we Wrocławskiej galerii przez pół roku
W Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu otwarto stoisko pop up marki Auna Vegan. To efekt wyróżnienia, jakie manufaktura kosmetyków wegańskich otrzymała od Atrium Poland Real Estate w konkursie Wygraj pop-up store! Nowa przestrzeń handlowa będzie dostępna dla wrocławskich klientów przez najbliższe pół roku. Celem projektu Atrium jest wsparcie młodych brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększanie ich szans na zaistnienie w handlu offline.
Pop up Auna Vegan działa w zgodzie z ekologią
O własny sklep we wrocławskim centrum handlowym walczyło niemal 100 polskich marek. Wyróżniona przez Atrium Auna Vegan przekonała grono jury swoim podejściem do prowadzonego biznesu. Kluczem okazała się także energia i pasja właścicielki i twórczyni konceptu. Pracuje nad recepturami kosmetyków w sposób niezwykle zaangażowany. Troszczy się o każdy szczegół. Znaczącą rolę dla jej wyróżnienia miał też lokalny charakter konceptu. Wpływ wniosła też działalność Auny Vegan na rzecz społeczności i środowiska. Kosmetyki są tworzone wyłącznie z naturalnych składników, a firma jest aktywnie zaangażowana w działalność ekologiczną.
Program Wygraj pop-up store realizowany przez Atrium Polska to świetna inicjatywa, która pozwala rozwijać się młodym, jeszcze nieznanym szerszej publiczności markom. To też realna pomoc, która może przełożyć się na wzrost sprzedaży i rozpoznawalności. Myśląc o strategii rozwoju naszego biznesu, rozważaliśmy różne lokalizacje. Najbliżej było nam do Wrocławia. Dlatego informację o konkursie potraktowałam jak „znak z nieba”, że kolejnym miastem na mapie Auny musi być właśnie stolica Dolnego Śląska. Galerię Dominikańską odwiedza sporo osób o różnych zainteresowaniach, poglądach i potrzebach. Liczymy na to, że osoby, które wcześniej nas nie znały, szybko zaznajomią się z marką i w niedalekiej przyszłości zostaną naszymi klientami – mówi Anna Kościelnik, chemik kosmetyczny, właścicielka i twórczyni marki Auna Vegan.
Auna Vegan otwiera się w Galerii Dominikańskiej
Cieszę się, że do grona najemców Galerii Dominikańskiej dołączyła młoda, innowacyjna polska marka. Wierzę, że przestrzeń handlowa w naszym centrum będzie dla Auna Vegan skuteczną okazją na dotarcie z ofertą do nowej grupy docelowej i przetestowanie produktów przez szerokie grono wrocławskich klientów. Mam nadzieję, że ten nowy rozdział w działalności marki będzie dla niej początkiem rozwoju na szeroką skalę – mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Wygraj pop-up store! to autorski program Atrium Poland Real Estate. Jego celem jest wspieranie młodych polskich marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy.
Przeczytaj także: Nowe kosmetyki wegańskie w Kontigo.
Projekt Wygraj pop-up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.