Zobowiązaliśmy się, że będziemy dążyć do zmniejszenia zużycia plastiku do 20 proc. w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla do 2025 roku – podkreśla w rozmowie z Ekobiznes Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska. Rozmawiamy także o innych proekologicznych krokach podjętych przez sieć.
Radosław Święcki: Pomówmy o proekologicznych działaniach sieci Lidl Polska. Podjęli państwo w ostatnim czasie ważne zobowiązania dotyczące środowiska naturalnego…
Aleksandra Robaszkiewicz: Lidl Polska jest świadomy swojej odpowiedzialności za środowisko naturalne. Z tego powodu zobowiązaliśmy się, że będziemy dążyć do: zmniejszenia zużycia plastiku do 20 proc. w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla do 2025 roku oraz do tego, aby 100 proc. opakowań marek własnych Lidla maksymalnie nadawało się do recyklingu do 2025 roku. Działania te są częścią międzynarodowej strategii REset Plastic, wprowadzonej w 2018 roku przez Grupę Schwarz, do której należy Lidl Polska.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.