Ekolodzy biją na alarm: populacja pszczół maleje drastycznie. Owady te mają istotny wpływ zarówno na funkcjonowanie ekosystemu, jak i uprawę warzyw oraz owoców, tymczasem gatunek jest zagrożony wyginięciem. Problem ten dostrzega marka Bee.pl działająca pod parasolem białostockiej spółki Glosel. Z okazji trzecich urodzin sklep internetowy tworzy komfortowe warunki życia dla zapylaczy w Białymstoku i jego okolicach.
Ochrona środowiska to odpowiedzialność nie tylko ekologów. Ludzie na całym świecie coraz lepiej to rozumieją, także ci ze świata biznesu, w którym dbałość o środowisko naturalne staje się bardzo ważnym zadaniem w ramach CSR. W Białymstoku o otoczenie naturalne troszczy się spółka Glosel, właściciel znanych marek jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Firma systematycznie wprowadza rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym. Z okazji trzecich urodzin Bee.pl, podejmowane są aktywności wspierające populację pszczół w regionie Podlasia.
W dobie zmian klimatycznych i coraz większego zanieczyszczenia środowiska na przedsiębiorcach spoczywa obowiązek wprowadzania proekologicznych rozwiązań. Tylko dzięki nim jesteśmy w stanie zmniejszyć negatywny wpływ prowadzenia biznesu na naszą planetę. Marki należące do Glosel opierają się na sprzedaży internetowej, dlatego robimy wszystko, aby zminimalizować ilość odpadów tworzonych w czasie pakowania przesyłek i wdrażamy przyjazne środowisku zamienniki plastiku. W sierpniu poszliśmy o krok dalej – w ramach świętowania urodzin Bee.pl podjęliśmy działania na rzecz ochrony pszczół na białostockich terenach – mówi Łukasz Kierus, Prezes Zarządu spółki Glosel.
Ten artykuł dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do ARTYKUŁÓW PREMIUM oraz newslettera.