Manufaktura Czekolady Chocolate Story łączy siły z Too Good To Go. Wszystko po to, by zapobiegać marnotrawieniu żywności. Zjawisko to w Polsce przybiera coraz bardziej niepokojące rozmiary. Od początku lipca użytkownicy aplikacji Too Good To Go mogą zamówić w formie paczek-niespodzianek czekolady pełnowartościowe, ale z kończącą się datą przydatności do spożycia. Oczywiście, w promocyjnej cenie.
Chocolate Story zdobył uznanie polskich smakoszy jako pionier w zakresie produkcji czekolady bean to bar. Co to znaczy? Bean to bar to po prostu wykonywanie czekolady przez jedną firmę od samego ziarna. Co więcej, twórcom Manufaktury od początku przyświecały idee związane z ochroną środowiska naturalnego.
Prosty skład to podstawa
Jest to mocno wpisane w nasze codzienne działania. Dbanie o środowisko to pojęcie bardzo złożone i bez wątpienia marnowanie żywności wchodzi w jego zakres – mówi Marcin Parzyszek, współwłaściciel Manufaktury Czekolady Chocolate Story.
Firma stawia na czyste składy, bez zbędnych ulepszaczy, lecytyny sojowej i sztucznych dodatków. Wszystkie jej produkty wyrabiane są ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kakaowca pochodzących z różnych zakątków świata – charakteryzuje je intensywny i wyjątkowy smak. W ofercie Manufaktury Czekolady znajdują się obecnie klasyczne tabliczki, ale też listki czekoladowe, narzędzia czekoladowe, pralinki oraz draże czekoladowe.
Aby realnie wpływać na ograniczanie globalnego problemu marnowania żywności firma podjęłą współpracę z aplikacją Too Good To Go. Od początku lipca jej użytkownicy mogą wyszukać paczki-niespodzianki od Manufaktury Czekolady Chocolate Story, w których znajdą czekoladowe pyszności ze zbliżającą się datą przydatności do spożycia.
Podwójna korzyść – dla portfela i planety
Dzięki współpracy z Too Good To Go – organizacją, której zależy na edukowaniu i zachęcaniu do działań przyjaznych środowisku, w tym walce z marnowaniem żywności – w jeszcze większym stopniu, w realny sposób będziemy wpływać na poprawę kondycji naszej planety oraz przyczyniać się do pomniejszania globalnego problemu – dodaje Marcin Parzyszek.
Uratowane produkty odebrać można w siedzibie firmy – podwarszawskich Łomiankach lub w lokalu w centrum Warszawy. To podwójna korzyść – działa się z myślą o dobrostanie planety, a jednocześnie zostawia więcej pieniędzy w portfelu. Za paczkę-niespodziankę o wartości 60 zł użytkownicy płacą bowiem tylko 19,99 zł.
O firmie Manufaktura Czekolady
Manufaktura Czekolady Chocolate Story jest pionierem w zakresie produkcji czekolady bean to bar w Polsce. Firma powstała w 2009 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, poszerzając portfolio marek własnych oraz grono kontrahentów polskich i zagranicznych. Założyciele manufaktury – Tomasz Sienkiewicz i Krzysztof Stypułkowski – porzucili wtedy pracę w korporacji i rozpoczęli produkcję prawdziwej czekolady. W 2017 roku do zarządu firmy dołączył Marcin Parzyszek, manager z 20-letnim doświadczeniem na rynku słodyczy. Fabryka firmy mieści się w podwarszawskich Łomiankach, natomiast lokale własne w Warszawie i Łodzi. Manufaktura Czekolady Chocolate Story prowadzi również warsztaty dla dzieci i dorosłych, osób indywidualnych, instytucji i firm, na których można skomponować własną tabliczkę czekolady z ulubionymi dodatkami.
Ekobiznes.pl to specjalistyczny serwis informacyjny o ekologii w biznesie. Codziennie publikujemy najświeższe ekonewsy i autorskie wywiady z przedstawicielami świata nauki i biznesu. Znajdź nas na Linkedinie lub Facebooku, albo subskrybuj Newsletter i bądź na bieżąco z najciekawszymi ekoinformacjami.